رسول خطیبی:

فردا محکوم به برد هستیم/ نفت سخت می‌بازد و گل می‌خورد

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۸:۳۲
کد خبر: ۹۱۵۹۰۰
فردا محکوم به برد هستیم/ نفت سخت می‌بازد و گل می‌خورد
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی از شرایط بازیکنانش ابراز رضایت کرد و نسبت به کسب نتیجه در آینده اظهار امیدواری کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسول خطیبی در نشست خبری قبل بازی مقابل نفت مسجدسلیمان با تمجید از تیم حریف اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که یک مربی خوب و کادر فنی و بازیکنان خوب دارد و سخت می‌بازد و گل می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه اضافه کرد: تیم حریف را آنالیز کردیم و برای این بازی برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم که این بازی با برد همراه باشد. در این بازی محکوم به برد هستیم و امیدوارم تمریناتی که داشتیم را در بازی پیاده کنیم.

وی درخصوص غایبان تیمش در بازی فردا بیان داشت: تیم ما دو بازیکن تکلیفشان معلوم خواهند شد اما جایگزین وجود دارد. تیم ما از تیم‌هایی است که فوتبال تماشاگرپسند اما این را نگاه نمی‌کنند و می‌گویند ماشین‌سازی برد یا باخت اگر بازی‌ها ما با برد همراه باشد. کیفیت بالای آن‌ها مشخص می‌شود که بازیکنان عملکرد خوبی دارند. تمام آمار در بازی قبلی به نفع ما بوده اما در این بازی، بازیکنان توجیه شدند که باید به پیروزی برسیم.

خطیبی در ادامه افزود: بازیکنانی که جدید می‌آیند زمان می‌برد تا هماهنگ شوند و آن‌ها باید فعل خواستن را صرف کنند و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانند به هماهنگی برسند. ما تیمی داریم که به یک نفر متکی نیست و کسانی که بازی می‌کنند، برنامه خودشان را در زمین می‌دانند.

وی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: تیم ما بازیکنان جدیدی دارد و زمان می‌برد تا به کیفیت خود برسد. همه قراردادها دو ساله بسته شده و نگاه به فصل بعد هم وجود داشته است. ما هواداران را از نتیجه راضی خواهیم کرد. ما برنامه داریم و این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی ماشین‌سازی درباره کمبود هواداران در استادیوم خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در باشگاه وجود دارد اما کسانی می‌خواهند فوتبال زیبا می‌بینند باید همراه با برد باشد و ما باید تلاش کنیم این اتفاق بیفتد. با این وجود هواداران هم می‌آیند تا تیم ما را حمایت کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و فردا شاهد حضور هواداران باشیم تا در کنار بازیکنان باشد و به بازیکنان انگیزه دهند.

خطیبی یادآور شد: من به بازیکنان گفتم که از کیفیت بازی‌شان راضی هستم و از نحوه فوتبال‌شان لذت می‌برم اما چون بازی ما همراه برد نیست، فوتبال ما دیده نمی‌شود. چند بازیکن در بازی قبلی نتوانستند وظیفه خود را انجام دهند اما مطمئن باشید فردا بازیکنان جبران خواهند کرد. ما نفراتی داریم که دارند خوب کار می‌کنند اما بازی‌های ما خوب دیده نمی‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز