صادق زمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نیاز به تمرینات بیشتری برای حضور در قهرمانی آسیا داشتیم/ هم‌زمان شدن مسابقات قهرمانی آسیا و جهان فشار رقابت‌ها را افزایش داده بود

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۱۵۹۳۱
نیاز به تمرینات بیشتری برای حضور در قهرمانی آسیا داشتیم/ هم‌زمان شدن مسابقات قهرمانی آسیا و جهان فشار رقابت‌ها را افزایش داده بود
پاروزن تیم ملی قایقرانی ماراتن ایران گفت: 4 ماه پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای ما تشکیل شد، اما چون این اولین دوره‌ای بود که در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا ماراتن شرکت می‌کردیم، نیاز می‌دیدیم تمرینات و اردوهای بیشتری داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صادق زمانی، پاروزن تیم ملی قایقرانی ماراتن ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم ملی ایران در جمع امتیازات تمام پاروزنان توانست عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کند. خود من هم در ماده 3600 متر و در رشته 30 کیلومتر مارتن مدال طلا قهرمانی آسیا را کسب کردم. خوشبختانه بقیه ملی پوشان تیم هم در رده سنی زیر 23 سال مدال برنز ماده 26 کیلومتر و در رده سنی جوانان  هم مدال برنز رشته 22 کیلومتر را به دست آوردند.

وی افزود: رقبای سطح بالایی در این دوره از مسابقات داشتیم و واقعا حریف‌های بسیار قدری آمده بودند. این رقابت‌ها هم‌زمان با مسابقات قهرمانی جهانی مارتن برگزار شد و این موضوع باعث بالا رفتن سطح رقابت‌ها شد و فشار زیادی نیز به شرکت کنندگان وارد شود.

زمانی اظهار داشت: 4 ماه پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای ما به میزبانی بندر انزلی تشکیل شد، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با آمادگی نسبتا خوبی در این رویداد حاضر شدیم. اما چون این اولین دوره‌ای بود که در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا مارتن شرکت می‌کردیم، نیاز می‌دیدیم که تمرینات و اردوهای بیشتری داشته باشیم.

پاروزن تیم ملی قایقرانی ماراتن ایران در پایان گفت: طی چند ماه آینده مسابقه خاصی در پیش نداریم، اما سال آینده مسابقات قهرمانی جهان را به میزبانی هلند در پیش داریم که این رقابت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. همچنین مسابقات مستر یا پیشکسوتان را در نروژ را داریم که اعضای تیم ملی پیشکسوتان همراه با رده سنی بزرگسالان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. شروع دوباره اردوهای ما بستگی به برنامه‌های فدراسیون دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز