تمجید رییس کمیته بین‌المللی المپیک برای ما بزرگترین افتخار بود؛

خسروی‌وفا: نشان عالی کمیته بین‌المللی پارالمپیک را به شهید ابراهیم هادی اهدا می‌کنم

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۱:۵۴
کد خبر: ۹۱۵۹۹۳
محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان پس از دریافت نشان عالی IPC از اندرو پارسونز، عالی ترین مقام این کمیته، آن را به شهید ابراهیم هادی اهدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی وفا پس از دریافت این نشان ارزشمند گفت: خوشحالم که در این مقطع زمانی که هر روز شاهد یک موفقیت برای جمهوری اسلامی ایران هستیم، ورزش کشور در بخش پارالمپیک به چنین موفقیت ارزشمندی دست می یابد و این موفقیت مرهون ایثارگری دوستان گمنام و شهیدان راه حق، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و امام شهیدان است.

وی افزود: تمجید رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک از ورزش پارالمپیک ایران برای من بزرگ ترین دستاورد بود و باعث افتخار است  در زمانی که تصور می شود به دلیل تحریم ها ایران در انزوا بسر می برد، در چنین مراسم باشکوهی که در سطح بین‌المللی و با حضور عالی‌ترین مقامات ورزش پارالمپیک و جهان برگزار شد، از ظرفیت های ورزش پارالمپیک ایران، برابری فرصت‌ها برای بانوان و آقایان و نیز پیشرفت فوق العاده جنبش پارالمپیک در کشورمان صبحت شد و تمامی اینها دلیل تعلق گرفتن این جایزه به ایران بود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان خاطرنشان کرد: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم و از همه دعوت می کنم با زندگی این شهید بزرگوار آشنا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز