حسین اوجاقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سانداکاران ما قهرمانان چینی را شکست دادند/ خورشیدی اولین حضور خود در مسابقات بین‌المللی را تجربه می‌کرد

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۵:۴۶:۲۴
کد خبر: ۹۱۶۱۷۴
سانداکاران ما قهرمانان چینی را شکست دادند/ خورشیدی اولین حضور خود در مسابقات بین‌المللی را تجربه می‌کرد
سرمربی تیم ملی ساندا ایران گفت: با وجود تمام قدرتی که تیم چین داشت توانستیم دوباره عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ساندا ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص درخشش تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان بیان کرد: ورزشکاران ما در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب عمل کردند، در بخش ساندا آقایان ۵ ووشوکار به این رقابت‌ها اعزام کردیم. هر ۵ ورزشکار توانستند با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستند و با ۵ طلا به کشور بازگردیم.

وی افزود: ۲ نفر از این ورزشکاران ما توانستند رقبای چینی خود را شکست دهند. مهد ووشو، چین است و این رقابت‌ها به میزبانی این کشور برگزار شد. قهرمانان بسیار بزرگی از چین در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که ما موفق شدیم آن ها شکست دهیم.

اوجاقی اظهار داشت: در جمع امتیازات بخش ساندا با ۸ مدال طلا قهرمان جهان شدیم و در مجموع تالو و ساندا، بانوان و آقایان عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کردیم. با وجود تمام قدرتی که تیم چین داشت توانستیم دوباره عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی ساندا در پایان گفت: امسال یک سری بچه‌های بسیار جوانی در تیم داشتیم، مانند علی خورشیدی که برای اولین بار بود که مسابقات بین المللی اعزام می‌شد اما توانست با شکست رقیب چینی خود در فینال به مدال طلا برسد. بچه‌ها واقعا بازی‌های بسیار شجاعانه‌ای از خود نشان دادند و جا دارد از تمام کسانی که کمک کردند تا تیم به قهرمانی برسد تشکر کنیم.

نظر شما