هادی خناری‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کهنی در بخش دارحلقه فوق‌العاده کار کرد/ غیرحضوری به تیم ملی کمک می‌کنم/ کیخا به آرامش و تمرکز نیاز دارد

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۱:۳۵
کد خبر: ۹۱۶۲۲۹
کهنی در بخش دارحلقه فوق‌العاده کار کرد/ غیرحضوری به تیم ملی کمک می‌کنم/ کیخا به آرامش و تمرکز نیاز دارد
ژیمناست سابق تیم ملی گفت: پس از خداحافظی رسمی که از دنیای قهرمانی داشتم، به صورت غیر حضوری به تیم ملی کمک می‌کنم و با ریاست فدراسیون در ارتباط هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی خناری‌نژاد، ژیمناست سابق تیم ملی ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص فعالیت‌های خود کنار تیم ملی بیان کرد: پس از خداحافظی رسمی که از دنیای قهرمانی داشتم، به صورت غیرحضوری به تیم ملی کمک می‌کنم و با ریاست فدراسیون در ارتباط هستم. در حال حاضر فعالیت من کنار تیم ملی به صورت رسمی آغاز نشده اما به صورت غیررسمی و مشاوره‌ای کنار فدراسیون هستم.

وی افزود: من از کودکی ژیمناستیک کار کردم و پس از آن همیشه در اختیار تیم ملی بودم، به بیانی سرباز این کشور هستم. مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، بدون ابلاغ هم کنار تیم ملی می‌مانم و تا جایی که توان داشته باشم تجربیات خود از این 70 اعزام بین المللی را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهم.

خناری‌نژاد در رابطه با عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: احمد کهنی در بخش دارحلقه فوق‌العاده کار کرد و من انتظار چنین عملکردی نداشتم. اما کسب جایگاه یازدهم او، نشان دهنده پیشرفت این ورزشکار است. کهنی سن کمی دارد و می‌تواند برای 2 المپیک بعدی هم تلاش کند. در حال حاضر ما فقط فهمیدیم که او توانایی بسیار خوبی دارد، از این به بعد باید با برنامه‌ریزی روی او کار شود چون فقط با اختلاف دو دهم به فینال راه پیدا نکرد و این امتیاز در ژیمناستیک به اندازه یک پا خم کردن است.

ژیمناست باسابقه تیم ملی گفت: همه سعیدرضا کیخا را می‌شناسند و عملکرد او را دیدند، اما اتفاقات در ژیمناستیک جای جبران ندارد. او یکی از اسطوره‌های ورزش است و کسی فکر نمی‌کرد ما بتوانیم حرکتی ثبت کنیم اما فدراسیون جهانی یک صفحه در خصوص حرکات ثبت شده او می‌نویسد. باید دوباره به کیخا وقت بدهیم، چون همه انتظار کسب مدال از او در این مسابقات را داشتند، بار روانی او را زیاد کرده بود، همچنین 10 دقیقه مسابقه او به تاخیر افتاد و تمرکزش را از دست داد. خرک حلقه نیاز به تمرکز زیادی دارد اما من مطمئنم کیخا یک روزی این اتفاق را جبران خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز