ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شاگردان استراماچونی مقابل تراکتور اولویت خود را نباختن بدانند/ هواداران اجازه ندهند ماهیت فوتبال در این بازی از بین برود

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۵:۲۰:۵۱
کد خبر: ۹۱۶۷۰۲
شاگردان استراماچونی مقابل تراکتور اولویت خود را نباختن بدانند/ هواداران اجازه ندهند ماهیت فوتبال در این بازی از بین برود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در تبریز و مقابل هواداران پرشور تراکتور استقلال بازی سختی دارد و شاگردان استراماچونی باید اولویت خود را نباختن در این بازی بدانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان پایتخت و بازی حساس این تیم مقابل تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت: با توجه به این نکته مهم که استقلال در رقابت‌های حذفی و مسابقات لیگ روند روبه رشدی را طی کرده و به لحاظ روحی روانی توانسته به شرایط بسیار خوبی برسد استنباط من از این دیدار این است که می‌تواند یک بازی خوب و زیبا شود چراکه تیم تراکتور ضمن حفظ برخی نفرات مهم تیم توانسته با آمدن دنیزلی سرمربی جدید شرایط مطلوب‌تری را برای تیمش مهیا کند و بدون کوچکترین تعارفی باید عرض کنم که در تبریز و مقابل هواداران پرشور تراکتور استقلال بازی سختی دارد و شاگردان استراماچونی باید اولویت خود را نباختن در این بازی بدانند.

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال در ادامه پیرامون اینکه وی در هر دو تیم سابقه بازی کردن داشته است، دوست دارد کدام تیم برنده شود و پیش‌بینی‌اش از بازی چیست؟ خاطرنشان کرد: به هرحال هر دو تیم برای من مهم هستند. فکر می‌کنم بازی جالبی را شاهد باشیم، دنیزلی مربی با تجربه‌ای است و  استراماچونی هم مربی با دانشی است. من معتقدم هر تیمی که علاوه بر مسائل فنی در مسائل روحی روانی بتواند در وضعیت بهتری قرار داشته باشد می‌تواند برنده این بازی باشد.

همدانی در ادامه عنوان کرد: به هرحال من امیدوارم هواداران اجازه ندهند ماهیت فوتبال در این بازی به خطر بیفتد. ما برای این به ورزشگاه می‌رویم که از بازی لذت ببریم و به همین هواداران باید از ماهیت فوتبال و اصل هواداری که تشویق تیم خودشان است پیروی کنند و امیدوارم هیچ مشکلی نیز به وجود نیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز