رد شدن خطر از بیخ‌گوش هافبک عراقی؛

صحنه خطرناک و دیده‌ نشده که پرسپولیسی‌ها را میخ‌کوب‌ کرد+ تصاویر

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۶:۴۹:۳۲
کد خبر: ۹۱۶۷۰۸
صحنه خطرناک و دیده‌ نشده که پرسپولیسی‌ها را میخ‌کوب‌ کرد+ تصاویر
هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مدت ها دوری از تمرینات روز شنبه با یک تکل خشن مورد استقبال قرار گرفت البته این تکل باعث میخ کوب شدن پرسپولیسی ها از ترس مصدومیت نیز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مدت ها دوری از تمرینات در تصویری که بسیاری از رسانه ها به آن نپرداختند، خبرساز شد. در اولین روز حضور هافبک عراقی برای تمرینات بازی امروز مقابل ماشین سازی تبریز، بشار رسن با یک تکل خشن مورد استقبال قرار گرفت البته این تکل باعث میخ کوب شدن پرسپولیسی ها از ترس مصدومیت نیز شد.

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر یک بازی تدارکاتی با تیمی از لیگ دسته دوم به نام اترک بجنورد برای آن بازیکنانی که در هفته هشتم به میدان نرفتند در نظر گرفت.

ixkQROUVqw0h

بشار رسن در این بازی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و در اواسط بازی با یک تکل خشن از سوی بازیکن حریف دچار مصدومیت شد. در زمین لغزنده و خیس ورزشگاه شهید کاظمی، بشار در یک صحنه در میانه زمین در حال حرکت بود که بازیکن اترک یک تکل از پشت روی پای او زد و باعث شد بشار دقایقی را روی زمین دراز کشیده و در نهایت با کمک دیگر بازیکنان به میدان برگردد.

yDZZHSObjCxL

کالدرون، هافبک عراقی را که 10 روز از تمرینات تیم دور بود را به سختی در بین 11 نفر اصلی بازی برابر ماشین سازی قرار خواهد داد و این تکل می توانست برای پرسپولیس بسیار گران تمام شود. به هرحال خالق و سازنده صحنه‌ ترسناکی که‌ ستاره‌ها را میخ‌کوب کرد، کسی نبود جز شخص کالدرون که بشار را نیامده در یک هوای بارانی بازی داد!

نظر شما