هوشنگ کاکولوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسی انتظار رتبه بهتر از ملی‌پوشان هندبال را نداشت/ کسب سهمیه جهانی دور از ذهن نیست

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۷:۲۶:۴۳
کد خبر: ۹۱۶۸۵۶
کسی انتظار رتبه بهتر از ملی‌پوشان هندبال را نداشت/ کسب سهمیه جهانی دور از ذهن نیست
کارشناس هندبال گفت: هندبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک عملکرد مطلوبی داشت. درست است که موفق به کسب مجوز حضور در المپیک 2020 نشد ولی بازی‌های درخشانی را از بازیکنان شاهد بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ملی هندبال ایران با قرار گرفتن در مکان پنجم جدول رده بندی مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو به میزبانی قطر به کار خود پایان داد.

هوشنگ کاکولوند، کارشناس هندبال، درباره ارزیابی خود از عمکلرد تیم‌ملی کشورمان در این مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: هندبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک عملکرد مطلوبی داشت. درست است که موفق به کسب مجوز حضور در المپیک 2020 نشد ولی بازی‌های درخشانی را از بازیکنان شاهد بودیم.

او اضافه کرد: تیم‌ملی ایران قبل از اعزام نه بازی تدارکاتی انجام داد و نه در اردوی مشترک شرکت کرد از طرفی کادرفنی حتی همه بازیکنان مورد نظر را هم در اختیار نداشت و تعدادی از لژیونرها نیز در کنار تیم نبودند بدون شک همه این عوامل به تیم ضربه زد. با این شرایط قطعا کسی انتظار رتبه بهتر از این را از ملی‌پوشان نداشت. اما در مجموع عمکلرد رضایت بخشی داشتند.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آباد درخصوص شانس کسب سهمیه جهانی نیز گفت: قبل از اعزام هم فدراسیون و هم کادرفنی اعلام کردند که مسابقات انتخابی المپیک در حکم بازی‌های تدارکاتی برای تیم‌ملی محسوب می‌شود چرا که هدف ما حضور در رقابت‌های جهانی است. با این بازی‌های که از تیم‌ملی در رقابت‌های انتخابی دیدیم کسب سهمیه جهانی دور از ذهن نیست و به نظرم با یک برنامه‌ریزی مناسب‌تر می‌تواینم به حضور در رقابت‌های جهانی امیدوار باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز