محمدعلی مجیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مدال طلا را در اولین میدان بزرگی که حضور داشتم به دست آوردم/ مربی‌های چینی دانش خود را در اختیار ما نمی‌گذاشتند

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۰۷:۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۱۷۱۹۷
مدال طلا را در اولین میدان بزرگی که حضور داشتم به دست آوردم/ مربی‌های چینی دانش خود را در اختیار ما نمی‌گذاشتند
تالوکار طلایی تیم ملی ووشو گفت: امسال تازه از رده سنی جوانان وارد رده سنی بزرگسالان شدم. سال اولی بود که میدان بزرگسالان را می‌دیدم و خداراشکر توانستم سربلند بیرون بیایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدعلی مجیری، تالوکار طلایی تیم ملی ووشو ایران که در مسابقات قهرمانی جهان 2019 چین برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد و در این رشته تاریخ‌سازی کرد، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص این رقابت‌ها بیان کرد: این دوره از مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و بیشترین تعداد شرکت کننده در این رقابت حضور داشتند، تیم‌های ملی 100 کشور از سراسر دنیا شرکت کرده بودند. در فرم من 52 نفر تالوکار حضور داشتند که از کشورهای بسیار قدری بودند. اکثرا آن‌ها از کشورهای شرق آسیایی هستند که هر کدام دو نماینده داشتند.

وی افزود: خداراشکر توانستم در این فرم برای اولین بار مدال طلا بگیرم، 18 سال دارم و امسال تازه از رده سنی جوانان وارد رده سنی بزرگسالان شدم. سال اولی بود که میدان بزرگسالان را می‌دیدم و خداراشکر توانستم سربلند بیرون بیایم. از فرشاد عربی و فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم که این اعتماد را به من جوان کردند و توانستم مدال طلا بگیرم.

مجیری در رابطه با تاثیر کار کردن با مربی ایرانی و روند تاثیر آن برای کسب مدال طلا خود اظهار داشت: امسال اولین سالی بود که تیم ملی ایران با سرمربی ایرانی تمرین می‌کرد و در این رقابت‌ها حاضر می‌شد. در رده‌های سنی چند دوره با مربی‌های چینی کار کردم، اما متاسفانه آن طور که باید دانش خود را در اختیار ما نمی‌گذاشتند.

تالوکار طلایی تیم ملی ووشو ایران در پایان گفت: فرشاد عربی که سرمربیگری تیم ملی تالو ایران را در دست دارد، واقعا هر چه از آن‌ها دریافت کنرده بود را به ما انتقال داد و واقعا می‌توانم بگویم سهم زیادی از این مدال طلا من متلق به او است، به خاطر تلاش‌های فراوانی که عربی برای تیم انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز