کاظم محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شانس برد شاگردان دنیزلی بیشتر است/ تراکتور و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۸:۱۱
کد خبر: ۹۱۸۰۰۰
شانس برد شاگردان دنیزلی بیشتر است/ تراکتور و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند
مدافع پیشین تیم‌های استقلال و تراکتور شانس برد سرخ‌پوشان را در بازی فردا بیشتر می‌داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاظم محمودی، مدافع پیشین تیم های فوتبال استقلال و تراکتور پیرامون دیدار روز جمعه این دو تیم به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید شرایط دو تیم را بررسی کنیم. تراکتور تغییرات زیادی داشته است.15-16 بازیکن از این تیم جدا شدند و 13 بازیکن جدید به این تیم اضافه شد. ضمن اینکه دنیزلی نیز سرمربی تراکتور شد و اگرچه شناخت خوبی از فوتبال ما داشت ولی هرگز در جو تبریز کار نکرده بود. به هرحال تراکتور بازیکنان و ستاره های خوبی را خرید و اگرچه دنیزلی شناخت کاملی از تیم نداشت اما در هشت هفته ابتدایی نتایج خوبی گرفت.

وی افزود: برترین مربیان دنیا اشتباه می کنند و معتقدم در بازی با صنعت نفت هم در چیدمان اشتباه داشتیم و باید از هافبک دفاعی تخصصی استفاده می کردیم. این نباید باعث شود که نتایج درخشان قبلی را نادیده گرفت و به یک باخت توجه کرد. دنیزلی با سه تیم بزرگ ترکیه یعنی گالاتاسرای، بشیکتاش و فنرباغچه قهرمان سوپرلیگ این کشور شده است.

دفاع پیشین استقلال درباره وضعیت تیم اظهار داشت: استقلال هم بازیکنان زیادی را از دست داده و جوانان خوبی را گرفته است. استراماچونی به دنبال پیاده کردن یک سیستم با 3 دفاع است و تا حدود زیادی نیز موفق بوده و این تیم روند صعودی را طی می کند. البته هنوز نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود.

کاظمی درخصوص بازی فردا استقلال مقابل تراکتور در تبریز اظهار داشت: هر دو تیم دارای قابلیت های فنی متعددی هستند که می توانند یک بازی تماشاگرپسند را به نمایش بگذارند. شرایط هر دو تیم نیز به گونه ای است که هوادارانشان از آنها انتظارات زیادی دارند.

مربی پیشین تراکتور با اشاره به این نکته که شرایط تراکتور کاملا امیدوار کننده است و این تیم می تواند خواسته هوادارانش را برآورده کند، خاطرنشان کرد: کفه ترازو برای پیروزی تراکتور سنگین‌تر است. هواداران می توانند یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های لیگ را شاهد باشند. هر دو تیم بازی تاکتیکی و فیزیکی انجام می دهند و موقعیت های گلزنی دو تیم بالا خواهد بود و تراکتور به دلیل  وجود هواداران پرشور و پرشمار خود با استفاده از امتیاز میزبانی به کسب سه امتیاز نزدیک تر است. بی تردید جدال تفکرات مصطفی دنیزلی و آندره آ استراماچونی هم دیدنی خواهد بود.

کارشناس فوتبال درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم سپاهان و تراکتور تا اینجا جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستند و می توانند رقابت جذابی را تا پایان لیگ ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز