در ادامه سفر استانی وزیر ورزش و جوانان؛

استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی شهرستان مرزی ثلاث باباجانی با حضور سلطانی‌فر افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۶:۴۵
کد خبر: ۹۱۸۲۲۵
استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی شهرستان مرزی ثلاث باباجانی با حضور سلطانی‌فر افتتاح شد
استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی شهرستان مرزی ثلاث باباجانی با حضور دکتر مسعود سلطانی فر افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه سفر یک روزه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمانشاه، استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی شهرستان مرزی ثلاث باباجانی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کلنگ زنی استخر سرپوشیده ثلاث باباجانی در سال ۱۳۸۶ یاد کرد و گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه پیشرفت چندانی نداشت.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته اعتبار لازم را به این پروژه که اولین استخر سرپوشیده شهرستان ثلاث باباجانی است اختصاص دادیم و براساس برنامه ریزی انجام شده شهریور امسال پس از ۱۲ سال از شروع احداث آن به اتمام رسید.

ثلاث

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: برای این پروژه با مساحت ۱۴۷۹ مترمربع، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

صابری به افتتاح دیگر پروژه ورزشی این شهرستان توسط وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و تصریح کرد: عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی ثلاث باباجانی ابتدای امسال شروع شد و با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به پایان رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ثلاث باباجانی از جمله شهرستان‌های محروم استان کرمانشاه و تنها شهرستانی در استان بود که زمین چمن نداشت و در این راستا احداث زمین چمن آن را در دستور کار قرار داریم. در حال حاضر همه شهرستان‌های استان دارای زمین چمن هستند.

در مراسم  افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان ثلاث باباجانی استاندار کرمانشاه، شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس و برخی مقامات استانی و البته جامعه ورزش و جوانان شهرستان ثلاث باباجانی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز