فان‌درسار می‌خواهد به جمع شیاطین‌سرخ بازگردد؛

بازگشت ستاره محبوب‌ و معروف قرمزها+ عکس

۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۳:۰۶:۴۳
کد خبر: ۹۱۸۳۶۹
بازگشت ستاره محبوب‌ و معروف قرمزها+ عکس
مدیر ورزشی باشگاه آژاکس برای همکاری مجدد با منچستریونایتد ابراز تمایل کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ادوین فان‌درسار در سال 2005 فولهام را ترک کرد و به جمع شیاطین سرخ پیوست. او تا سال 2011 برای این تیم بازی کرد و به عنوان گلری قدرتمند در دروازه منچستری‌ها خوش درخشید.

او که اکنون مدیر ورزشی آژاکس آمستردام است،‌ دوست دارد یک بار دیگر در اولدترافورد کار کند. البته طبیعی است که امکان فعالیت به عنوان بازیکن به خاطر بازنشستگی از این رشته برایش، مهیا نیست اما در رده‌های مدیریتی به باور خودش می‌تواند به تیم لیگ برتری کمک کند.

zAKYXqf5etBK

وی در گفتگویی در این باره گفت: در کنار خانواده‌ام،‌ دو عشق دارم. اینها آژاکس و منچستریونایتد هستند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی هلند افزود: آژاکس به من فرصت داد تا پیشرفت کنم و به تکامل برسم. این باشگاه درهایش را به روی من گشود و فرصت داد در دنیای فوتبال بدرخشم.

پیشکسوت 48 ساله افزود: منچستریونایتد هم به من خیلی توجه کرد و اجازه داد به سطوح بالاتر برسم و هر آنچه را که یک فوتبالیست در زمینه افتخارآفرینی لازم است،‌ کسب کنم. طبیعی است در آینده آنجا کار کنم. البته برای کارهای مدیریتی ورزش،‌ هنوز لازم است در آژاکس یکسری چیزها را یاد بگیرم تا در این زمینه هم پیشرفت کنم و اگر به منچستر رفتم،‌ مدیری موفق باشم.

فان‌درسار عنوان کرد: منچستریونایتد باشگاهی فوق‌العاده است که هواداران فوق‌العاده‌ای هم دارد. هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. او که همکاری با تیم‌های آژاکس،‌ یوونتوس و فولهام را در کارنامه‌اش ثبت کرده،‌ در مدت 6 سال حضورش با سرخ‌پوشان 11 مقام قهرمانی کسب کرد.

نظر شما