ناصر رسولی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌توان در رشته تیراندازی براساس سن صحبت کرد/ رکوردهای ورزشکاران پیش از اعزام امیدوار کننده بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۰۳:۴۶
کد خبر: ۹۱۸۳۸۵
نمی‌توان در رشته تیراندازی براساس سن صحبت کرد/ رکوردهای ورزشکاران پیش از اعزام امیدوار کننده بود
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی گفت: سن در رشته تیراندازی فقط یک عدد است و نمی‌توان در این رشته براساس سن صحبت کرد، آمادگی و تجربه ورزشکاران مد نظر ما است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر رسولی، مدیر تیم‌های ملی تیراندازی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: این مسابقات آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک توکیو است، ورزش قابل پیش بینی نیست اما امیدواریم با دست پر برگردند. تمرینات بسیار خوبی برگزار شد که به بحث آمادسازی آن‌ها کمک کرد. امیدواریم بچه‌ها بتوانند در ماده‌هایی که شرکت می‌کنند بهترین اتفاقات را برای کشورمان رقم بزنند.

وی افزود: تیم ملی ما از نظر سنی وضعیت بسیار مطلوبی دارد، مثلا آرمینا صادقیان باوجود این‌که در رده سنی جوانان قرار دارد حتی سال 96 با این که نوجوان بود توانست در رده سنی بزرگسالان مسابقات جهانی مونیخ که از بزرگ‌ترین رقابت‌های تیراندازی است، مدال کسب کند.

رسولی اظهار داشت: سن در رشته تیراندازی فقط یک عدد است و نمی‌توان در این رشته براساس سن صحبت کرد. آمادگی و تجربه ورزشکاران مد نظر ما است و باید روز مسابقه‌ای آن‌ها باشد تا بهترین اتفاقات برای یک تیرانداز بیفتد.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در پایان گفت: کسانی که به مسابقات اعزام می‌شوند، در هر دو بخش بانوان و آقایان در تمامی مسابقات رکوردگیری رسمی که فدراسیون برگزار کرده بود، بهترین نفرات انتخاب و اعزام شدند. امیدوارم آقایان هم بتوانند سهمیه بگیرند اما نمی‌خواهیم از الان پیش‌بینی کنیم ولی رکوردهایی که ورزشکاران پیش از اعزام ثبت کردند، بسیار خوب و امیدوار کننده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز