شهرام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

طبیعی است که تیم بازنده درخصوص داوری صحبت نمی‌کند/ تلاش می‌کنیم به جمع مدعیان برگردیم/ امتیاز گرفتن در گنبد سخت است

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۵:۲۴:۲۷
کد خبر: ۹۱۸۵۱۲
طبیعی است که تیم بازنده درخصوص داوری صحبت نمی‌کند/ تلاش می‌کنیم به جمع مدعیان برگردیم/ امتیاز گرفتن در گنبد سخت است
بازیکن شهرداری ارومیه گفت: درست است که بازی اول را باختیم ولی شرایط خوبی داریم و بازیکنان همه با انگیزه برای ادامه بازی‌ها تلاش می‌کنند تا با کسب پیروزی مقابل سایپا به جدول و بین مدعیان برگردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود در رقابت‌ های لیگ برتر والیبال به مصاف شهرداری گنبد رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 3-2 به سود گنبدی‌ها به پایان رسید.

شهرام محمودی، بازیکن تیم شهرداری ارومیه، درباره این دیدار به خبرنگار برنا گفت: بازی اول معمولا سخت‌تر از سایر بازی‌های می‌شود چراکه بازیکنان مدتی از رقابت‌ها دور هستند. دیدار اول برای تیم ماهم دشوار بود مخصوصا که بازی خارج از خانه هم بود. گنبدی‌ها تیم خوبی داشتند که به نظرم بازی برای هر تیمی در شهر گنبد سخت خواهد بود. شهرداری گنبد در این دیدار خیلی کم اشتباه بود به نظرم شاید تا آخر فصل چنین بازی را نتوانند انجام دهند. تیم ما هم خوب بازی کرد ولی در برخی مواقع اشتباه داشتیم که در نهایت نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

او درخصوص دیدار با سایپا در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: درست است که بازی اول را باخیتم ولی شرایط خوبی داریم و بازیکنان همه با انگیزه برای ادامه بازی‌ها تلاش می‌کنند تا با کسب پیروزی مقابل سایپا به جدول و بین مدعیان برگردیم و با قدرت ادامه دهیم. سایپا امسال هم جزو تیم‌های مدعی برای قهرمانی است کار آسانی نخواهیم داشت ولی با این حال تلاش خواهیم کرد در خانه امتیازی را به حریف ندهیم.

محمودی درمورد وضعیت داوری عنوان کرد: طبیعتا این گونه است که تیم بازنده درخصوص داوری صحبت نمی کند ولی با تمام احترامی که به داوران کشورم قائل هستم با صراحت می‌گویم در این بازی چند سوت به ضرر ما زدند که قطعا در نتیجه هم تاثیر گذاشت. بدون‌شک این اشتباهات عمدی نیست و به هرحال اشتباهات داوری همیشه وجود دارد اما امیدوارم ما هم با تکنولوژی پیش برویم تا در رقابت‌ها با این اشتباهات سهوی روبرو نشویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز