رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان- مجارستان؛

۳ پیروزی برای فرنگی‌کاران امید در روز نخست/ بادکان از دور رقابت‌ها کنار رفت

۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۰:۱۰
کد خبر: ۹۱۸۵۲۹
۳ پیروزی برای فرنگی‌کاران امید در روز نخست/ بادکان از دور رقابت‌ها کنار رفت
در وزن 87 کیلوگرم حمیدرضا بادکان در دور اول با نتیجه 3 بر 2 مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، بادکان از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان که در مجارستان درحال برگزاری است در پنج وزن پیگیری شد.

در وزن 77 کیلوگرم علی نوروزی در دور نخست مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم  حمیدرضا بادکان در دور اول با نتیجه 3 بر 2 مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 3 مقابل سرداربیک کونوشبایف از قرقیزستان به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شوتا اوگاوا دارنده مدال برنز جهان از ژاپن می رود.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس با نتیجه 9 بر 6 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اولکساندر هروشین از اوکراین می رود.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم در مصاف با کونستا مایین پایای از فنلاند با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. یوسفی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ریشتر از آلمان و کریمینیف از اوکراین می رود.

در وزن 87 کیلوگرم  حمیدرضا بادکان در دور اول با نتیجه 3 بر 2 مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، بادکان از دور رقابت ها کنار رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز