افشین فرزام در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نازنین ملایی توانایی المپیکی شدن را دارد/ برای داشتن ۲ نماینده در توکیو دو مدال طلا می‌خواهیم/ سختی مسابقات قابل پیش‌بینی بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۶:۰۱:۵۲
کد خبر: ۹۱۸۵۸۶
نازنین ملایی توانایی المپیکی شدن را دارد/ برای داشتن ۲ نماینده در توکیو دو مدال طلا می‌خواهیم/ سختی مسابقات قابل پیش‌بینی بود
سرمربی تیم ملی روئینگ ایران گفت: باتوجه به تغییر و تحولات قوانین فدراسیون جهانی ما تنها در صورت به دست آوردن دو مدال طلا می‌توانیم دو نماینده در المپیک داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی بیان کرد: این دوره از رقابت‌های آسیایی به خوبی برگزار شد و نسبت بالا سال‌های گذشته از سطح بالاتری برخوردار بود، شاید یکی از دلایل آن این است که ما در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای هستیم و به همین دلیل پاروزنان کشورهای مختلف سعی کردند با کیفیت بیشتری حضور پیدا کنند.

وی افزود: از قبل پیش بینی می‌کردم که مسابقات سختی را پیش رو داشته باشیم، مخصوصا در بخش آقایان واقعا نیاز داشتیم یک جهش ایجاد کنیم تا ورزشکاران اعتماد به نفس خوبی پیدا کنند و بتوانیم در رقابت‌های کسب سهمیه هم خوب ظاهر شویم. خداراشکر در این رویداد به اهداف اولیه خود رسیدیم.

فرزام اظهار داشت: باتوجه به تغییر و تحولات قوانین فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک که امسال قوانین بسیار‌ محدودتری نسبت به هرسال ایجاد کرده است، ما تنها در صورت به دست آوردن دو مدال طلا می‌توانیم دو نماینده در المپیک داشته باشیم. در غیر این صورت ما فقط با یک نماینده می‌توانیم در بازی‌های المپیک حاضر شویم. الان این قابلیت وجود دارد که بتوانیم با بهترین رنکینگ سهمیه کسب کنیم و تعداد سهمیه‌ها را بالا ببریم. علاوه بر این اگر بتوانیم با مدال طلا سهمیه بگیریم، برای اولین بار خواهد بود که در روئینگ، با مدال طلا سهمیه می‌گیریم. پیش از این بهترین رنکینگ ما که با آن سهمیه گرفتیم، مدال نقره بوده است.

سرمربی تیم ملی روئینگ در پایان گفت: سال 2012 برای المپیک لندن سولماز عباسی را آماده کرده بودم، سال 2016 مهسا جاور برای المپیک ریو به سطح قابل قبولی رسیده بود و در حال حاضر برای المپیک 2020 توکیو فکر می‌کنم نازنین‌ ملایی این قابلیت را دارد که در بخش سنگین وزن حضور پیدا کند و سهمیه به دست بیاورد. من در دو دوره قبل هم با ورزشکاران سبک وزن توانستم سهمیه کسب کنم و توانستیم با آن‌ها به مبارزه سنگین وزن‌ها برویم و راهی المپیک شویم. الان هم شرایط به همان شکل است، نازنین ملایی ورزشکار سبک وزنی است که فکر می‌کنم از پس این کار بربیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز