محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فیزیک دیاباته به درد فوتبال ایران می‌خورد/ در هفته‌های آینده بیشتر از استقلال خواهیم شنید/ آبی‌پوشان مدعی لیگ می‌شوند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۹:۴۸
کد خبر: ۹۱۸۷۷۱
فیزیک دیاباته به درد فوتبال ایران می‌خورد/ در هفته‌های آینده بیشتر از استقلال خواهیم شنید/ آبی‌پوشان مدعی لیگ می‌شوند
بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: به بازیکنانی مثل دیاباته باید فرصت داد چون در بازی مقابل تراکتور خودش را ثابت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، مدافع پیشین تیم استقلال طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص پیروزی روز قبل آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی بیان کرد: باید از هوادارانی که صبوری کردند و با نتایج نامطلوب و بازی‌های نه چندان دلچسب کنار آمدند، تشکر کرد. الان هم نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنند و بازی‌های قوی ارایه می‌دهند. یک مقدار زمان برد تا استراماچونی بتواند به جو حاکم فوتبال کشور ما که جو بسیار خاصی است که با تمام دنیا تفاوت دارد، غلبه کند. فکر می‌کنم در هفته‌های آینده بیشتر از استقلال خواهیم شنید چون تیمی را در زمین خود برد که مدعی قهرمانی است، با داشتن یک باشگاه کامل و سرمربی و بازیکنان خوب توانست آن‌ها را شکست دهد.

وی افزود: در این چند وقت اخیر همیشه گفته بودم باید مقداری به استراماچونی و بازیکنانی که به تیم اضافه کرده است، فرصت دهیم. روز اول همه از شیخ دیاباته انتقاد کردند اما فیزیک او خیلی در فوتبال ما به درد می‌خورد. نمونه او را قبلا داشتیم، مانند استنلی که کم‌کم در سپاهان و ذوب آهن جا افتاد. به بازیکنانی مثل دیاباته هم باید فرصت داد چون در این بازی خودش را ثابت کرد.

مهدوی اظهار داشت: شیخ بازیکن بزرگی است و بازیکنان زیادی مانند او در استقلال وجود دارند. اگر قرار است استقلال آینده عالی و درخشانی داشته باشد، باید چنین بازیکنانی را به ترکیب تیم بیاورد تا بتوانند یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشند. امیدوارم دیاباته مصدوم نشود و مشکلی پیش نیاید و روند روبه رشد استقلال ادامه خواهد داشت.

مدافع پیشین تیم استقلال در پایان گفت: ناآشنا بودن استراماچونی نسبت به جو حاکم بر استقلال و فوتبال کشورمان باعث می‌شد استقلال در هفته‌های گذشته نتواند نتایج مطلوبی کسب کند. چون او واقف نبود که فوتبال ایران بسیار خاص است و شناختی نسبت به بازیکنان نداشت. استقلال تقریبا الان یکی از جوان‌ترین تیم‌ها محسوب می‌شود، به جز چند بازیکن اکثرا میانگین سنی پایینی دارند. باید به این جوانان زمان داد تا تجربه کسب کنند. در حال حاضر اگر استقلال به این روند خود ادامه دهد و این دوستی و همدلی را بیشتر کنند، یکی از مدعیان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز