هلیا سوهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فاگواگا برای استعدادیابی به ایران می‌آید/ مربی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی دارد/ اینلاین‌هاکی رشد داشته است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۱:۴۷
کد خبر: ۹۱۹۱۲۰
فاگواگا برای استعدادیابی به ایران می‌آید/ مربی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی دارد/ اینلاین‌هاکی رشد داشته است
بازیکن تیم ملی اینلاین هاکی گفت: یک موقعیت بسیار خوب پیش آمده و مربی تیم ملی با حضور در مسابقات رسمی داخلی می‌تواند سطح آمادگی نفرات را در طول سال ببیند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هلیا سوهانی، بازیکن تیم ملی اینلاین هاکی طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری لیگ برتر بانوان باحضور کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه بیان کرد: مارینا فاگواگا برای برگزاری یک کمپ آموزشی به ایران آمده است که همزمان با مرحله سوم لیگ برتر مصادف شد. این کارگاه برای ارتقای سطح علمی مربیان و بازیکنان برگزار می‌شود. فاگواگا مربیگری تیم ملی اینلاین هاکی بانوان را نیز برعهده دارد و حضور او در لیگ باعث می‌شود ورزشکاران را در قالب تیم‌های باشگاهی خوب ببیند، چون همیشه عملکرد بازیکنان را در قالب تیم ملی دیده است.

وی افزود: در حال حاضر یک موقعیت بسیار خوب پیش آمده و مربی تیم ملی در مسابقات رسمی داخلی حضور پیدا می‌کند و می‌تواند سطح آمادگی نفرات را در طول سال ببیند و بهتر بتواند از نظر فنی بچه‌ها را بررسی کند.

سوهانی اظهار داشت: از طرف دیگر بازیکنان می‌توانند در این کمپ از تجربیات این مربی استفاده کنند. چون مسابقاتی که او در سطح بین المللی به عنوان مربی یا بازیکن شرکت کرده است، خیلی بیشتر از نفرات داخلی است و به همان اندازه هم تجربیات بیشتر و بهتری را می‌توان به بچه‌ها منتقل بکند. این کارگاه‌ها از این جهت بسیار برای پیشرفت تیم‌های ملی اینلاین هاکی کشورمان مفید خواهد بود.

بازیکن تیم ملی اینلاین هاکی بانوان گفت: هدف مارینا از حضور در ایران بیشتر برای استعدادیابی است، یعنی بازیکنان را در تیم‌های مختلف و مخصوصا از سنین پایه بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهد. نگاه بسیار ویژه‌ای به ورزشکاران کم‌سن و کم تجربه‌تر دارد و افراد با استعداد را تشویق می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا انگیزه پیدا کنند و به راه خود ادامه دهند تا به بازیکنان قدیمی برسند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز