محمد نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پارس جنوبی جم برای بقا در لیگ بسته شده است/ از ضربه پنالتی‌ام مقابل سپاهان راضی نیستم/ نباید زحمات علیپور برای پرسپولیس نادیده گرفته شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۵:۴۴:۳۸
کد خبر: ۹۱۹۱۲۶
پارس جنوبی جم برای بقا در لیگ بسته شده است/ از ضربه پنالتی‌ام مقابل سپاهان راضی نیستم/ نباید زحمات علیپور برای پرسپولیس نادیده گرفته شود
کاپیتانی پارس جنوبی جم می‌گوید علی‌رغم گل شدن پنالتی‌اش مقابل سپاهان ولی از نحوه زدن آن راضی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که هم اکنون بازوبند کاپیتانی پارس جنوبی‌جم را بر بازو می‌بندد، درباره تساوی تیمش مقابل سپاهان و آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم به لحاظ فنی شرایط خوبی دارد اما مشکل ما فنی نیست و مشکل مالی است.

وی در پاسخ به این سوال که گل هفته پیش او مقابل استقلال و ضربه پنالتی مقابل سپاهان در میان هواداران پرسپولیس بازتاب زیادی داشته است، گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند، البته باید در این‌باره این‌گونه توضیح بدهم که هفته پیش مقابل استقلال یک پنالتی به ضرر ما گرفته نشد. گل سالم من نیز در آن بازی سوخت و مورد قبول واقع نشد. ما برای بازی سپاهان تمام تمرکز خود را بر روی بازی گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم این تیم را متوقف کنیم. بنده از عنایت هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم، آنها همواره بنده را مورد لطف خود قرار می‌دهند و من هم همواره خواهان بهترین‌ها برای این تیم بودم و هستم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره پنالتی مقابل سپاهان و تکرار پنالتی توسط داور و اینکه چرا در همان مسیر پنالتی اول توپ را نزد، عنوان کرد: ضربه اول را خوب زدم اما از ضربه پنالتی دومم راضی نبودم، البته توپ گل شد ولی من از ضربه خودم راضی نبودم.

نوری درباره پنالتی بحث‌برانگیز علیپور عنوان کرد: کوچکتر از آن هستم که بخواهم درباره مسائل پرسپولیس به هواداران توصیه کنم اما علیپور برای تیم بسیار زحمت کشیده و به خاطر  دل هواداران سختی‌های زیادی به جان خریده است. امیدوارم امسال بتواند بیشتر از سال‌های قبل گل بزند و روند بازی‌های او به شکل بهتر دنبال شود. نباید فراموش کنیم پرسپولیس بعد از رفتن برانکو نیاز به زمان داشت تا بتواند با تفکرات سرمربی جدید خودش را وفق دهد. به هرحال زدن پنالتی استرس دارد و امکان دارد هر بازیکنی پنالتی را خراب کند. امیدوارم پرسپولیس مثل سال‌های گذشته موفق باشد و هواداران با کسب عناوین قهرمانی خوشحال شوند.

وی درباره هدف پارس جنوبی جم در لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه با توجه به بودجه محدود، هدف باشگاه حضور و بقا در لیگ است اما هواداران بدانند کادر فنی و بازیکنان به این موضوع قانع نیستند و با تمام قوا برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین می‌شوند.

نوری در پاسخ به سوال دیگری پیرامون میزان مطالبات و پرداختی‌های باشگاه در فصل جاری گفت: ما مقداری از پول‌های این فصل را گرفتیم که البته رقم زیادی نیست اما حدود 55 درصد از مبالغ قرارداد باقی مانده و مطالبات فصل گذشته یکی از مشکلات باشگاه است که امیدواریم هرچه زودتر حل شود.

کاپیتان پارس درباره بازی این هفته مقابل شهرخودرو عنوان کرد: شهرخودرو تیم بسیار خوبی است اما برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و برای برد می‌جنگیم.

نظر شما