دلارام مرزآبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب مقام سومی در مسابقات کاپ آسیایی نتیجه قابل قبولی است/ پاروزنان ما اکثرا جوان و کم‌تجربه هستند

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۷:۲۹
کد خبر: ۹۱۹۱۲۷
کسب مقام سومی در مسابقات کاپ آسیایی نتیجه قابل قبولی است/ پاروزنان ما اکثرا جوان و کم‌تجربه هستند
مربی تیم ملی کانوپولو بانوان گفت: مسابقات کاپ آسیایی میدان خوبی برای جوانان بود تا آن‌ها هم خودشان را محک بزنند و ما هم ارزیابی کنیم که چگونه می‌توانیم در قهرمانی آسیا با وجود این نفرات نتیجه بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دلارام مرزآبادی، مربی تیم ملی‌کانوپولو بانوان کشور طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های کاپ آسیایی بیان کرد: این دوره از مسابقات در سطح قهرمانی جهان و آسیا برگزار شد، کاپ ملی بود که سطح بسیار بالایی داشت و تیم‌ها با بهترین نفرات در این رویداد حاضر شده بودند. تیم ملی ایران هم نسبت به زمان تمرینی کم و سطح آمادگی که بازیکنان داشتند، عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند اما به خاطر آمادگی جسمانی بچه‌ها یک سری کمی و کاستی داشتیم که با آن‌ها نتیجه سومی را کسب کردیم. انشاالله با تدابیری که انجام خواهد شد، در مسابقات آتی می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: پاروزنان ما اکثرا بسیار کم تجربه و جوان بودند و حتی تعدادی از آن‌ها بازیکنان جوانی بودند در رده سنی بزرگسال پارو می‌زدند. 6 ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شدند، در صورتی که 8 پاروزن در رشته کانوپولو باید اعزام شوند، همه این‌ها دست به دست هم داد تا عنوان سومی مسابقات را کسب کنیم. البته من از بچه‌ها راضی هستم و سومی نتیجه قابل قبولی برای من بود.

مرزآبادی اظهار داشت: رشته کانوپولو المپیکی نیست اما تمام تلاش کنفدراسیون آسیا و جهان این است که کانوپولو در وارد المپیک‌های بعدی شود. تمام کشورها با قدرت در حال تلاش هستند تا وقتی کانوپولو وارد المپیک شد، آمادگی کامل داشته باشند.

مربی تیم ملی کانوپولو بانوان کشور گفت: ما باید از جوانان هم استفاده کنیم تا تجربه آن‌ها برای مسابقات پیش رو بیشتر شود، چون این رقابت‌ها کاپ آسیایی بود باید جوانان بیشتری را می‌بردیم تا برای رویدادهای رسمی تجربه کسب کنند تا بتوانند در قهرمانی آسیا و جهان عملکرد درخشانی داشته باشند‌. در حال حاضر اعتقاد داریم که جوانان کتار ورزشکاران باتجربه باید روی کار بیایند و کار کنند تا آن‌ها هم پخته شوند. این مسابقات میدان خوبی بود تا آن‌ها هم خودشان را محک بزنند و ما هم ارزیابی کنیم که چگونه می‌توانیم در قهرمانی آسیا با وجود این نفرات نتیجه بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز