خبری که هنوز تایید نشده؛

واقعیت لیست مازاد گابریل/ حضور یک کاپیتان در فهرست خروجی‌ها+ عکس

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۳:۴۹:۵۳
کد خبر: ۹۱۹۱۲۸
واقعیت لیست مازاد گابریل/ حضور یک کاپیتان در فهرست خروجی‌ها+ عکس
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نیم فصل احتمالا با سه بازیکن خداحافظی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی  خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی با کسب 16 امتیاز از 9 بازی در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد که باید در هفته دهم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود. سرخ پوشان 6 بازی تا پایان نیم فصل دارند و از حالا به فکر مذاکره و جذب بازیکن افتادند و مذاکراتی نیز انجام دادند.

با اعلام این خبر و همچنین تایید تلویحی کالدرون، خروج جونیور براندائو برزیلی در نیم فصل قطعی است. او که با قراردادی 573 هزار دلاری به پرسپولیس پیوست، عملکرد خوبی ارائه نکرد و در حال حاضر نیز نیمکت‌نشین تیمش محسوب می‌شود.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTQOfR7ARmYzsQszEaGotEU8_7pYEdvTdPsqVymLdw5-o5-D_zj

 

فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن سرخ‌ها محسوب می‌شود که سرمربی آرژانتینی از او رضایت چندانی ندارد و بیشتر از اینکه در زمین مسابقه بازی کند، با محرومیت مواجه بوده و از روی سکو‌ها نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایش بوده است. او که در دوران مدیریت عرب و بدون هماهنگی با کالدرون جذب شد، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و احتمالا در آستانه جدایی است.

LbB3Ez0p0jno

حسین ماهینی، کاپیتان بوشهری سرخ‌ها نیز دیگری بازیکنی محسوب می‌شود که نام او به احتمال زیاد در لیست خروج نیم فصل قرار خواهد گرفت. این بازیکن که از مصدومیت شدیدی بازگشت، نتوانست در پرسپولیس مانند گذشته بدرخشد و نیمکت‌نشین است. با توجه به حضور مدافعان راست زیاد (مهدی شیری - سیامک نعمتی) او نیز احتمالا نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.

لبه جز نفرات فوق بازیکنان جوان دیگری هم در این لیست حضور دارند که احتمال زیاد در نیم فصل جای خود را به برخی بازیکنان با تجربه‌تر خواهند داد. هنوز مسئولان باشگاه درباره این موضوع به صورت واضح صحبت نکردند و هنوز این خبر تایید نشده است.

نظر شما