با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال به تاجیکستان می‌رویم؛

آزمون: حضور در کافا تجربه بازیکنان جوان را افزایش می‌دهد

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۹:۵۶
کد خبر: ۹۱۹۲۲۳
آزمون: حضور در کافا تجربه بازیکنان جوان را افزایش می‌دهد
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال گفت: حضور در کافا باعث می شود تا نقاط ضعف و قوت تیم ملی بانوان مشخص شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال دختران درخصوص حضور در رقابت های کافا که به میزبانی تاجیکستان برگزار می شود، گفت:  این تورنمنت با حضور تیم های ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ایران برگزار می شود. معتقدم شرکت در این تورنمنت به پیشرفت فوتبال ما کمک می کند و باعث می شود تا در یک مسابقه رسمی بازیکنان را ارزیابی کنیم. تاکتیک ها و برنامه های تیمی خود را اجرا کنیم و ببینیم در کجاها ضعف داریم چه جاهایی باید بیشتر کار کنیم و برای برنامه ریزی های خود هوشمندانه تر و هدفمند تر عمل کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه ای داریم و امیدوارم علاوه بر نتایج قابل قبول تجربیات گرانبها و ارزشمندی بدست آوریم.  الان پشتوانه بسیار خوبی از بازیکنان نوجوان و جوانان در تیم های ملی داریم که این مسابقات می تواند  به ملی پوشان کمک کند و از لحاظ فنی در شرایط مناسبی قرار بگیرند. تجربه کسب کنند و هر روز عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال تصریح کرد: سال قبل در این مسابقات شرکت کردیم و محدودیت سنی داشتیم. امسال چند هدف رو دنبال می کنیم که اولین و مهم ترین  هدف مان کسب تجربه برای بازیکنان جوان  است. احتمالا از حضور 5 بازیکن باتجربه در این تیم استفاده می کنیم که همین امر می تواند قدرت تیم را در این بازی ها بیشتر کند و بازیکنان بزرگسال با استفاده از تجربیات و کیفیت شان می توانند راهنما و پشتیبان خوبی برای جوانان باشند.

وی در خاتمه گفت: حضور در این بازی ها تجربه خوبی برای همه کادر است و این تیم شالوده آینده فوتبال بانوان را می سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز