محمدحسن انصاری‌فرد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اراده جدی برای واگذاری سرخابی‌ها وجود دارد/ به کالدرون نمره قبولی می‌‌دهم/ چند بازیکن را برای نیم فصل دوم زیرنظر داریم

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۴:۲۹
کد خبر: ۹۱۹۶۱۰
اراده جدی برای واگذاری سرخابی‌ها وجود دارد/ به کالدرون نمره قبولی می‌‌دهم/ چند بازیکن را برای نیم فصل دوم زیرنظر داریم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم نمره خوبی می‌توانیم به کالدرون بدهیم، به دلیل این‌که ما هنوز در کورس رقابت هستیم و اگر پنالتی ما با ماشین‌سازی گل می‌شد دوم جدول بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، طی گفتگو با خبرنگار برنا درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس و جلسه‌ای که روز گذشته با حضور مسعود سلطانی‌‌فر در این خصوص برگزار شد، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان خیلی مصر است که ان‌شاءالله تا آخر اسفند ماه امسال انجام شود و ما از این عزم و اراده‌ای که برای این کار دارد بسیار خوشحال هستیم. علاوه بر این سلطانی‌فر قول هرگونه همکاری را داده است، بحث‌هایی وجود دارد که باید از طریق خود وزارت ورزش انجام شود که وزیر قول داد آن چیزهایی که مربوط به وزارت ورزش است، حتما انجام دهد. ما را هم مکلف کرد که به عنوان مدیرعامل دو باشگاه مصرانه با جلسات روزانه این مسئله را پیگیر شویم و ان‌شاءالله جداسازی تا آخر امسال انجام شود که نوید خیلی خوبی است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که عملکرد کالدرون را در 9 هفته گذشته چطور دیده است، افزود: به نظر من نمره خوبی می‌توانیم به کالدرون بدهیم، به دلیل این‌که ما هنوز در کورس رقابت هستیم و اگر پنالتی ما با ماشین‌سازی گل می‌شد دوم جدول بودیم. به نظر من ما مشکلی با مسائل فنی نداریم.

انصاری‌فرد اظهار داشت: تا نیم فصل هیچ کاری نمی‌توانیم کنیم چون ظرفیت بازیکنان تکمیل است و جا خالی نداریم، به همین دلیل نمی‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم اما برای نیم فصل کاندیداهایی را مدنظر قرار دادیم. با آن‌ها مذاکره نکردیم فقط وضعیت فعلی‌‌شان، نحوه و قراردادشان را شناسایی کردیم تا این‌ها را پخته کنیم و خدمت کالدرون ارائه دهیم تا هرکدام را که تشخیص داد انتخاب و استخدام کند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بالاخره تراز مالی باشگاه‌ها باید مثبت باشد یکی از مهم‌ترین کارهایی که وزیر دستورش را به فلاح مدیر حقوقی باشگاه داد این است که ورزشگاه درفشی‌فر سندش برای پرسپولیس زده شود. چون جزو دارایی‌هایش محسوب می‌شود و وقتی این دارایی‌ها افزایش پیدا کند تراز تا حدودی نزدیک به مساوی و حتی بالا می‌رود. البته ما هم گفتیم یک قراردادی هم بستیم که آورده باشگاه است که آن هم در بحث‌های دارایی‌های باشگاه منظور می‌شود و ان‌شاءالله اگر بتوانیم این کارها را انجام دهیم یک‌سری وظایف در اختیار باشگاه‌هاست به خصوص صورت‌های مالی که باید تصویب‌شان کنیم فکر می‌کنم با این عزمی که وجود دارد این  اتفاق را بشود انجام داد. نواقص و بندهایی را که باید مورد رفع بوده تا حالا رفع کردیم و مقداری مانده که امیدوارم بتوانیم انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز