حسین قدوسی:

کالدرون هیچ اتهامی نزده است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۶:۰۸
کد خبر: ۹۱۹۶۲۱
کالدرون هیچ اتهامی نزده است
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی سرمربی تیم در جلسه دیروز با مدیرعامل باشگاه و تدوین و تنظیم لایحه دفاعیه ایشان برای کمیته انضباطی توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت پرسپولیس، متن اظهارات حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بدین شرح است :

-آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ یک از مصاحبه‌های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده و فقط از تصمیم داور در اعلام پنالتی و آفساید در بازی با پارس جم که کارشناسان داوری هم به آن اشاره داشته‌اند ابراز تعجب کرده و اتهامی هم وارد نکرده و موضوع مربوط به تعیین نتایج در خارج از زمین هم این بوده که ایشان قبلا گفته بودند اگر اینگونه باشد که برخی اتفاقات و تصمیمات بیرون از زمین در نتایج موثر باشد در فوتبال ایران نمی مانم و همین حرف را هم اخیرا در مصاحبه خود مطرح کرده و هرگز هم منظورشان تیم استقلال و حتی داور آن بازی نبوده و یک موضوع کلی را در این باره بیان داشته که قبلا هم گفته بوده.

-دفاعیه آقای کالدرون دیروز پس از حضورشان در باشگاه و ارایه توضیحات تکمیلی به آقای خواجه وند مدیر حقوقی باشگاه، دیروز به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال شد و به ثبت هم رسیده است.

-تاکید می‌کنیم آقای کالدرون هیچ اتهامی به هیچ تیم یا فردی وارد نکرده و مشخصا درباره استقلال هم حرفی نزده‌اند و فقط از تصمیم داور در آن بازی ابراز تعجب کرده‌اند و روی این موضوع نیز اصرار و تاکید دارند.

-علاوه بر این باید بگوییم بوده‌اند افرادی که اتهام پوچ مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس را زده‌اند یا افرادی در برخی باشگاهها و تیم ها در پی ناکامی در رقابت با پرسپولیس با سرپوش گذاشتن روی عملکرد خود اتهام واهی حمایت از پرسپولیس را مطرح کرده‌اند که این اتهامات غیر واقع و عجیب علاوه بر اتهام به پرسپولیس اتهام به ارکان و برگزار کنندگان مسابقات فوتبال بوده. در موارد مشابه مسی با آن شهرت و اعتبار سه ماه از بازی در تیم ملی محروم شد هیچ برخوردی با آنها نشده و امیدواریم با این اتهام‌زنی‌ها برخورد قاطع شود.

-تاکید می‌شود طبق مستندات نه تنها از پرسپولیس در فصول اخیر حمایت نشده که پرسپولیس از برخی اتفاقات و تصمیمات متضرر هم شده است و نمی توان قهرمانی های پرسپولیس را با این فرافکنی ها کمرنگ کرد اما برخی علاوه بر تلاش در این راستا بدنبال ایجاد هجمه های ناروا در مسیر موفقیتهای پرسپولیس هستند و حتی علیه مسوولان اعمال فشار می کنند تا این تیم نتواند موفقیت های خود را تکرار کند.

-این همه هجمه علیه پرسپولیس نباید نادیده گرفته شود و بعد حرف هایی به آقای کالدرون نسبت داده شود که ایشان آن را مطرح نکرده‌اند.

نظر شما