اشمایکل، شیاطین سرخ را به توپ بست؛

حمله عجیب ستاره متعصب قرمزها به بازیکنان تیم!

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۳:۲۷
کد خبر: ۹۲۰۰۰۵
حمله عجیب ستاره متعصب قرمزها به بازیکنان تیم!
دروازه‌بان سابق منچستریونایتد به انتقاد شدید از بازیکنان این تیم پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منچستریونایتد در آخرین بازی خود در لیگ جزیره تن به شکست داد تا پیکان انتقادها بیش از پیش به سمت کادر فنی و مدیریت شیاطین سرخ روانه شود.

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان سابق یونایتد بعد از این باخت به انتقاد از بازیکنان فعلی تیم یونایتد پرداخت و گفت:‌ من واقعا با اوله گونار سولسشر همدردی می‌کنم. او در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است. واقعا کاری از دست او بر نمی‌آید. بازیکنان فعلی یونایتد خیلی معمولی هستند. بازی در زمین بورنموث و تنها یک شوت در چارچوب و ارائه یک فوتبالی که بزدلانه محسوب می‌شود، خیلی بد است. تحلیل بازی‌های یونایتد خیلی آسان است و به نظر من کیفیت بازی تیم خیلی پایین است و این به بازیکنانی برمی‌گردد که الان در ترکیب تیم بازی می‌کنند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با این شرایط چه کاری از دست اوله بر می‌آید. او هر کاری که می‌شد برای این تیم کرد. وقتی پیراهن یونایتد را به تن می‌کنید باید برای هر توپ و هر صحنه تا جایی که می‌توانید تلاش کنید و عرق بریزید ولی الان بازیکنانی در تیم هستند که اصلا برایشان مهم است تیم ببازد یا هر چیز دیگری خیلی راحت بازی خود را می‌کنند و از زمین بیرون می‌روند و این قابل قبول نیست.

منچستریونایتد باید پنجشنبه شب در لیگ اروپا برابر پارتیزان قرار گیرد و امیدوار است با کسب برتری در این دیدار خانگی همچون بازی رفت شرایط را برای صعود خود از گروه آماده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز