استقلال تهران-صنعت‌ نفت آبادان؛

شطرنج ایتالیایی-کرواسی در عصر پاییزی/ قطار آبی نمی‌خواهد متوقف شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۰۱۳۴
شطرنج ایتالیایی-کرواسی در عصر پاییزی/ قطار آبی نمی‌خواهد متوقف شود
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند تا دهمین دیدار خود را در رقابت های لیگ برتر برگزار کنند. استقلال که روزهای بسیار خوبی را سپری می کند، موفق شده دو برد در جام حذفی و چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر کسب کند و با مجموع 6 برد به مصاف حریف سخت کوش آبادانی خود می رود.

صنعت نفت آبادان هم با کسب 16 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از استقلال، عملکرد قابل توجه ای تا به امروز داشته و شاگردان دراگان اسکوچیچ کروات به دنبال این هستند تا حریف قدرتمند خود را در تهران متوقف کنند. وجه اشتراک دو تیم در دو هفته اخیر غلبه بر تراکتور بوده و از این نظر استقلال و صنعت توانستند در کسب سه امتیاز یکسان عمل کنند. شیخ دیاباته بعد از هت تریک به یادماندنی خود در تبریز امید اول گلزنی آبی ها به شمار می رود و طرفداران به درخشش مجدد او امیدوارند.

استقلال تلاش می کند به روند بردهای خود ادامه دهد تا هم به صدر جدول نزدیک تر شود و هم این که برای مسابقه هفته بعد با نساجی مازندران در قائمشهر وضعیتش را بهتر از قبل کند. شاگردان آندره آ استراماچونی ایتالیایی امیدوار هستند حضور هواداران در بازی پررنگ تر باشد و با حمایت آنها برابر برزیلی های جنوب ایران با حداکثر امتیاز از زمین خارج شوند. تقابل بختیار رحمانی، هافبک نفتی ها با تیم سابقش یکی از نکات جالب این بازی خواهد بود.

 

داور: محمدحسین زاهدی فرد                    کمک‌ها: علی میرزابیگی  - سعید قاسمی

کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان - سعاد وفاپیشه

داور چهارم: علی احمدی                              ناظر: حیدر شکور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز