سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال، صنعت‌نفت را شکست می‌دهد/ برنده بازی سپاهان و تراکتور قهرمان نیم‌فصل می‎شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۴۹:۰۸
کد خبر: ۹۲۰۱۷۶
استقلال، صنعت‌نفت را شکست می‌دهد/ برنده بازی سپاهان و تراکتور قهرمان نیم‌فصل می‎شود
مهاجم اسبق فوتبال ایران شانس برد استقلال و سپاهان را در دیدارهای امروز بیشتر دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته دهم لیگ برتر امروز با برگزاری دو دیدار حساس پیگیری می‌شود. استقلال در تهران با صنعت نفت مصاف خواهد کرد و تراکتور در دیدار نصف جهان باید با تیم صدر جدول دیدار کند.

سیدمهدی سیدصالحی، پیشکسوت ملی‌پوش فوتبال ایران، درباره دیدار استقلال با صنعت‌نفت به خبرنگار برنا گفت: استراماچونی در بازی با تراکتور نشان داد موفق شده دفاع خطی سه نفره خود را در استقلال جا بیندازد و از سویی هم حجم هافبک‌ها در فاز هجومی بیشتر شده است. آنها به خوبی تراکتور را آنالیز کردند و از ضعف خط دفاع این تیم به بهترین نحو با پرس سه نفره قائدی، اسماعیلی و دیاباته استفاده کردند.

وی افزود: استقلال امروز در آزادی با تیم سخت‌کوش صنعت نفت بازی دارد، تیمی که سرمربی خوب و کار بلدی دارد که به فوتبال ایران هم اشراف دارد. اما به شخصه معتقدم با توجه به انجام بازی در ورزشگاه آزادی و استفاده استقلال از امتیاز میزبانی، شانس برد استقلال بیشتر است و این تیم می‌تواند برنده بازی شود.

مهاجم اسبق تراکتور درباره بازی حساس این هفته نیز عنوان کرد: قهرمانی در پایان فصل مهم است. اما بازی امروز سپاهان و تراکتور قهرمان نیم مفصل را مشخص می‌کند. دیداری 6 امتیازی برای دو تیم که تقابل تفکرات قلعه‌نویی و دنیزلی است. هر دو تیم مهره‌های با ارزشی دارند، من فکر می‌کنم هر تیمی که جنگ وسط میدان را برنده باشد و بتواند از اشتباهات حریف استفاده کند می‌تواند برنده باشد. تراکتور بعد از دو باخت به دنبال اعاده حیثیت است و سپاهان نیز می‌خواهد در خانه نزدیک‌ترین حریف خود را شکست دهد تا همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد. بی‌تردید در این بازی دنیزلی با چهار دفاع بازی خواهد کرد و دو تیم با آنالیز هم دیدار جذابی را رقم خواهند زد. به هرحال من معتقدم شانس برد سپاهان با توجه به میزبانی در این دیدار محتمل‌تر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز