کاظم فرحانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صنعت‌نفت در دروازه مشکلی ندارد/ مقابل استقلال و پرسپولیس با تمام توان می‌جنگیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۲۰۲۰۹
صنعت‌نفت در دروازه مشکلی ندارد/ مقابل استقلال و پرسپولیس با تمام توان می‌جنگیم
مربی دروازه بان های صنعت نفت آبادان گفت: در لیگ مقابل استقلال و در جام حذفی مقابل پرسپولیس با تمام توان بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاظم فرحانی، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: ما تقریبا یک سفر طولانی داشتیم برای بازی با نساجی مازندران، پروازمان در اهواز کنسل شد و واقعا به سختی به قائمشهر رسیدیم و خودتان می‌‌دانید بازی کردن روی چمن مصنوعی در شرایط سختی است اما خدا را شاکریم که توانستیم با یک امتیاز برگردیم و برگشتیم تهران اردو زدیم و تمرینات را از سر گرفتیم برای بازی روزی سه شنبه که یک بازی سخت روبروی استقلال تهران داریم.

وی درباره مسائل و مشکلات مالی گفت: واقعا تا همین لحظه‌‌ای که دارم با شما حرف می‌زنم هیچ پرداختی نداشتیم ولی عیسی‌زاده و اعضای هیات مدیره باشگاه تلاش می‌کنند این مشکل حل شود و به امید خدا در روزهای آینده یک پرداختی داشته باشیم.

مربی دروازه‌بان‌های صنعت نفت در ادامه پیرامون وضعیت دروازه‌بان‌هایش عنوان کرد: ما سه دروازه‌بان داریم که ناصر سالاری، محمد دریس و پارسا هستند. ناصر سالاری یک دروازه‌بان با تجربه است که سال‌های قبل با ما بوده و پارسال با تیم فولاد خوزستان. محمد دریس و پارسا دو دروازه‌بانی که از آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان رسیدند و خدا را شاکریم در تیم در کنار رفاقتشان یک رقابت خوبی دارند و خدا را شاکریم که الان هفته نهم و دهم از جمله تیم‌هایی که یک باخت داریم و مشکل در دروازه نداریم و خداراشکر هم ناصر سالاری و هم محمد دریس و هم پارسای جوان تلاش می‌کنند که روز به روز بهتر شوند.

وی در ادامه پیرامون بازی امروز عنوان کرد: تیم نفت آبادان تیم ریشه‌داری است و فوتبالی است که همیشه به تیم ملی کمک کرده مطمئن باشید که همیشه ما روبرو تیم‌های بزرگ مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس شرایطمان فرق می‌کند و بچه‌ها تمام توانشان را می‌گذارند. درست است برای ما سخت است برای تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم سخت‌تر خواهد بود.

فرحانی درپاسخ به این سوال که اولویتش این تیم آیا جام حذفی است یا لیگ؟ تصریح کرد: طبیعتا ما برای هر دو جام می‌جنگیم، چه لیگ مقابل استقلال و بازی با پرسپولیس در جام حذفی هم مطمئن باشید با تمام توان‌مان بازی می‌کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: واقعا هم مردم آبادان خیلی حمایت می‌کنند و خود آقای اسکوچیچ واقعا وقت می‌گذارد. او مربی با دانشی است و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند و این را می‌خواهم بگویم تمام مجموعه همه یک دل دارند تلاش می‌کنند که تیم نفت یک جایگاه در حد نام نفت داشته باشد و خداراشاکرم تا این لحظه موفق بودیم و مطمئنا در بازی‌های آینده شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز