میلاد جهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مصنوعی بودن زمین نساجی نگذاشت نتیجه لازم را بگیریم/ در فوتبال ما هیچ چیز حرفه‌ای نیست/ ۸ ماه است پول نگرفته‌ایم

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۱:۲۱
کد خبر: ۹۲۰۲۱۲
مصنوعی بودن زمین نساجی نگذاشت نتیجه لازم را بگیریم/ در فوتبال ما هیچ چیز حرفه‌ای نیست/ ۸ ماه است پول نگرفته‌ایم
بازیکن تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: الان در جدول جای خوبی داریم و اگر استقلال را ببریم می‌توانیم تا رده دوم، سوم بالا بیاییم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میلاد جهانی، هافبک چپ تیم صنعت نفت آبادان، درخصوص بازی هفته دهم این تیم مقابل استقلال در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: وضعیت تیم خیلی خوب است و بعد از بازی نساجی مستقیم به تهران آمدیم تا بازی با استقلال آماده شویم. در این مدت تمرینات خوب را پشت سر گذاشتیم و وضعیت بدنی همه بچه‌ها ایده‌آل است.

وی همچنین درخصوص شرایط سخت بازیکنان صنعت نفت برای بازی با نساجی مازندران گفت: برای دیدار مقابل نساجی پرواز ما کنسل شد و یک روز اهواز ماندیم و بعد به تهران آمدیم. از تهران با اتوبوس به ساری آمدیم و همین موضوع باعث شد سه روز تمرین نکنیم. بعد به قائمشهر آمدیم که تمرین کنیم و به ما زمین تمرین ندادند و دلیل آن را نمی‌دانم! در این بازی هم به دلیل مصنوعی بودن چمن و خستگی بازیکنان نتوانستیم سه امتیاز را بگیرم و مقابل نساجی مساوی کردیم.

در این بازی در نیمه اول یک گل زدیم و گل‌مان هم سالم بود ولی داور به اشتباه گل سالم ما را مردود اعلام کرد. خطای داوری پیش می‌آید. اگر VAR باشد خیلی خوب است مخصوصا در ایران که خیلی اشتباه داوری زیاد است و واقعا در ایران جواب می‌دهد. هیچ چیز در فوتبال ما حرفه‌ای نیست. نه پول تبلیغات می‌گیریم نه پول پخش صدا و سیما و فکر می‌‌کنم چند سال طول می‌کشد که وضعیت فوتبال ما درست شود.

جهانی در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات خود را از باشگاه صنعت نفت دریافت کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: ما نیم فصل اول لیگ سال پیش که تمام شد و پول گرفتیم تا الان هیچ مبلغی را دریافت نکردیم. الان دقیقا 8 ماه است بازیکنان ما پول نگرفتند.

وی همچنین درباره بازی امروز طلایی‌پوشان آبادان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی می‌شود مخصوصا برای تیم ما. بچه‌ها همه انگیزه‌ دارند و بازیکنان جوانی هستند. الان در جدول هم جای خوبی داریم و اگر ببریم می‌توانیم تا دوم، سوم و چهارم بیاییم. برای همین بازی جذابی خواهد بود. هر بازی که می‌گذرد شرایط بازیکنان خوب می‌شود و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد نه تنها در لیگ در جام حذفی هم همین است. در لیگ اگر نتیجه بگیریم می‌توانیم در جام حذفی نیز در آزادی با پرسپولیس نتیجه دلخواه را به دست آوریم. ولی چون بازی در آزادی است و همه  مردم  نگاه می‌کنند و رسانه‌ها توجه دارند، و چون در لیگ فقط سه یا چهار بازی است که همه روی آن زوم می‌کنند  و یکی از آنها پرسپولیس است شک نکنید با قدرت می‌رویم برای جام حذفی.

جهانی در پایان درخصوص هواداران آبادانی نیز گفت: الان چند سال است که در آبادان هستم و هواداران خیلی به من لطف دارند. هوادار که نمی‌شود گفت، برادران ما هستند.  هرجا می‌رویم در هر شهر و استانی واقعا پرشور می‌آیند. یعنی در هر شهری انگار آبادان است، مردم خون‌گرم می‌آیند و تشویق می‌کنند و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز