امیدوارم با سیناصنعت قهرمان شویم؛

آمویان: حضور کشتی‌گیران خارجی کیفیت لیگ ایران را بالا برده است/ از شنیدن خبر انتخاب شدنم، سورپرایز شدم

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۸:۴۲
کد خبر: ۹۲۰۳۵۱
آمویان: حضور کشتی‌گیران خارجی کیفیت لیگ ایران را بالا برده است/ از شنیدن خبر انتخاب شدنم، سورپرایز شدم
کشتی‌گیر ارمنستانی تیم سیناصنعت ایذه گفت: امیدوارم با اتحاد و همدلى اعضاى تیم و تدبیرسرمربى بتوانیم قهرمان لیگ ایران شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، «مالخاز آمویان» کشتی‌گیر ارمنستانی تیم سیناصنعت ایذه و قهرمان جوانان جهان که به عنوان برترین کشتی‌گیر هفته ششم لیگ‌برتر کشتی فرنگی انتخاب شد، در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان لیگ کشتی اظهار داشت: خیلى خوشحالم در کشورى که در کشتى صاحب سبک است، به عنوان کشتى‌گیر برتر انتخاب شدم. راستش را بخواهید از شنیدن این خبر سورپرایز شدم.

وی درباره کشتی وزن ۷۲ کیلوگرم با تیم دانشگاه آزاد که باغ برتری او و ضربه فنی حریف به اتمام رسید، عنوان کرد: کشتى خوبى بود. کشتى‌هاى حریفم را دیده بودم. او کشتی‌گیر خوبی بود، اما خوشحالم که این مسابقه با پیروزى من به پایان رسید. هر چند در چنین مسابقاتى مثل لیگ پیروزى تیمى مهم‌تر از پیروزى فردى است.

قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان ادامه داد: من سابقه حضور در لیگ کشتی آلمان را هم دارم. با این حال حس من وقتی در ایران کشتی می گیرم، متفاوت است. کشتی گرفتن در ایران قطعا برایم جذابیت های بیشتری دارد.

آمویان درباره کیفیت لیگ ایران هم گفت: کیفیت لیگ ایران با اضافه شدن کشتى‌گیران امید بهتر از قبل خواهد شد و رقابت‌ها نزدیک‌تر خواهد بود. با شناختى که به واسطه شرکت عمویم در ادوار قبل لیگ ایران، از این رقابت‌ها دارم، به نظرم لیگ کشتی ایران با کیفیت خوبی برگزار می‌شود. امسال هم می بینیم در تیم‌های مختلف کشتی فرنگی و آزاد از کشتی‌گیران خوب خارجی استفاده می‌شود و همین موضوع باعث شده لیگ ایران مورد توجه کشورهای مختلف قرار بگیرد. فکر می‌کنم این اتفاقات کیفیت لیگ ایران را بالاتر می‌برد.  

وی در پایان با اشاره به حضور سیناصنعت ایذه در نیمه‌نهایی افزود: تیم سیناصنعت ایذه از مدیریتى خوب و کادرفنى لایق و کشتى گیرانى باغیرت و با کیفیت برخوردار است. امیدوارم با اتحاد و همدلى اعضاى تیم و تدبیرسرمربى بتوانیم قهرمان لیگ ایران شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز