استقلال ۵- ۰ صنعت نفت آبادان؛

اقتدار استقلال با استرا/ پنجه اروپایی صورت برزیلی‌ها را زخمی کرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۴:۰۹
کد خبر: ۹۲۰۶۲۶
اقتدار استقلال با استرا/ پنجه اروپایی صورت برزیلی‌ها را زخمی کرد
تیم استقلال در یک بازی پرگل موفق شد در خانه مقابل صنعت نفت آبادان به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دهم لیگ برتر امروز از ساعت 15:30 دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

طبق چیزی که پیش‌بینی می‌شد این تیم استقلال بود که بازی را هجومی آغاز کرد. ارسال یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 9 روی دروازه صنعت نفت آبادان با اشتباه دروازه‌بان این تیم همراه شد تا دانشگر با یک ضربه توپ را به گل تبدیل کند. حملات آبی‌پوشان ادامه داشت و در دقیقه 20 ارسال ضربه ایستگاهی از سوی وریا غفوری با ضربه سر دیاباته همراه شد تا استقلال 2 بر صفر پیش بیافتد. کار ترکیبی عالی بازیکنان استقلال در نهایت منجر به فرصت شوتزنی برای غفوری در دقیقه 25 شد ولی شوت او به تیرک برخورد کرد. شوت دیدنی مهدی قائدی در دقیقه 26 با شوت دیدنی این بازیکن همراه شد تا استقلال سه بر صفر پیش بیافتد. نیمه اول این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید.

امروز در حالی استقلال به مصاف صنعت نفت آبادان رفته که سه سال از درگذشت مرحوم پورحیدری می‌گذرد. یاد آن مرحوم در بازی امروز از سوی بازیکنان و هواداران استقلال زنده نگه داشته شد.

با شروع نیمه دوم بازهم شاگردان استراماچونی سوار بر بازی بودند و حملات خود را ادامه دادند. فرصت مناسب گلزنی برای استقلالی‌ها در دقیقه 50 ولی شوت عارف غلامی در شلوغی مقابل دروازه صنعت نفت به مدافع این تیم برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. تیم صنعت نفت آبادان با انجام هر سه تعویض به دنبال کم کردن اختلاف است و استقلالی‌ها هم بیشتر به دنبال اداره بازی و استفاده از موقعیت‌های احتمالی هستند. توپ برگشتی مدافعان صنعت نفت را هرویه میلیچ در دقیقه 72 با یک شوت دیدنی به گل تبدیل کرد. شوت مسعود ریگی را سالاری در دقیقه 78 در آغوش گرفت. فرصت استثنایی گلزنی برای استقلال در دقیقه 85 ولی ضربه فنی و آرام اسماعیلی از کنار دروازه به شکلی خطرناک راهی اوت شد. تلاش دو تیم برای زدن گل دیگر فایده‌ای نداشت و این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود استقلال میزبان به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی 18 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی و محمد دانشگر

ترکیب صنعت نفت آبادان:

ناصر سالاری، عقیل کعبی، عیسی آل‌کثیر، طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، محمد قریشی، عبدالله ناصری، جعفر سلمانی و محمد اهل شاخه

نظر شما