هاشم صیامی:

انتخاب مدبرانه عرب برای حفظ آرامش کنونی دوومیدانی ایران است

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۱:۲۸
کد خبر: ۹۲۰۸۸۹
انتخاب مدبرانه عرب برای حفظ آرامش کنونی دوومیدانی ایران است
دبیر فدراسیون دوومیدانی معتقد است انتخاب ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسون از سوی وزیر ورزش و جوانان مدبرانه بوده و تصمیمات وی در امور فدراسیون با خرد جمعی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، ایرج عرب پس از خاتمه دوره ریاست کیهانی با حکم مسعود سلطانی‌فر به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد تا مقدمات برگزاری انتخابات را صورت دهد و امور جاری فدراسیون را مدیریت نماید.

هاشم صیامی دبیرکل فدراسیون دوومیدانی در خصوص برنامه‌های صورت گرفته فدراسیون در ابتدای حضور ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون اظهار داشت: عرب در آغازین حضورش و پیگیری‌های مستمر وی در امورات فدراسیون، برنامه‌های جاری و آتی و دلگرمی او به خانواده دوومیدانی پیرامون ایجاد فضای آرام و حرکتی روبه جلو برای پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده و تصمیم گیری‌های مفید برای وضعیت کنونی نشان از درایت و فرهیختگی او در مدیریت کنونی دوومیدانی ایران است که امیدوارم این فضای آرام و پر انگیزه همچنان قوی‌تر از پیش به حرکت خود ادامه دهد.

وی افزود: عرب خوشبختانه با رویی گشاده برای ملاقات با اهالی دوومیدانی ایران، کارشناسان سازمان تیم‌های ملی، مربیان و ورزشکاران دیدار و گفتگو می‌کند و سعی دارد با متانت به مشکلات و پیشنهادات این اهالی بپردازد. طبیعی است در این دیدارها عده‌ای از خانواده دوومیدانی در هر جایگاهی که هستند انتقاداتی از دوره‌های پیش و یا خواسته‌هایی داشته باشند. خوشبختانه سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این میان امورات را مدیریت می‌کند و به طور یقین نتیجه خوبی نیز در بر خواهد داشت.

صیامی در خصوص تصمیمات فنی عرب پیرامون مسائل موجود گفت: او با فراغ باز از کارشناسان سازمان تیم‌های ملی فدراسیون و عقاید و اظهار نظرات آن‌ها استقبال کرد و تصمیمات فنی در خصوص مسائل کنونی دوومیدانی را با خرد جمعی نهایی کرد. در جلسات سازمان تیم‌های ملی در خصوص وضعیت اردوهای تیم‌های ملی جوانان، ورزشکاران المپیکی و برنامه‌های آن‌ها، مسابقات پیش روی و مسائل جاری فنی با در نظر گرفتن تجربیات اعضای سازمان تیم‌های ملی به نتیجه رسیدیم و در نهایت نیز مصوبات را اعلام کردیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی با اشاره به انتخابات پیش روی فدراسیون و برنامه‌های مرتبط گفت: انتخاب مدبرانه عرب از سوی وزیر ورزش و جوانان برای سرپرستی فدراسیون دوومیدانی در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات فدراسیون نشان از ایجاد فضایی عاری از هرگونه تنش و حاشیه برای مجمع انتخاباتی فدراسیون است. قطعاً عرب سعی دارد با مدیریت فضای کنونی به سمت آرامش مطلق برای یک انتخابات سالم گام بردارد. او وظیفه مهمی در این برهه از زمان برای خانواده دوومیدانی دارد و من یقین دارم این فضا با تصمیمات هوشمندانه خود او شاهد روزهای آرام در برگزاری یک انتخاب سالم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز