زمانی برای برگزاری مزایده نداریم؛

افتخاری: اگر کسی پا پیش نگذارد فدراسیون پیست‌داری خواهد کرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۵:۴۶
کد خبر: ۹۲۱۰۱۰
افتخاری: اگر کسی پا پیش نگذارد فدراسیون پیست‌داری خواهد کرد
با نزدیک شدن فصل سرما دوباره حال و هوای اسکی و اسکی بازی داغ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با نزدیک شدن فصل سرما دوباره حال و هوای اسکی و اسکی بازی داغ شد. این در حالی است که هنوز وضعیت دو پیست شمشک و دیزین هنوز مشخص نشده و شرکت توسعه و تجهیز تصمیمی راجع این دو پیست نگرفته و قصد دارد فدراسیون اسکی را امسال متولی این دو پیست کند.

عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی به خبرنگار برنا گفت: طی جلسه و صحبت هایی که با شرکت توسعه و تجهیز و وزارت داشتیم قرار بر این شد که این دو پیست به فدراسیون واگذار شود. سالقبل پیست اسکی دیزین با حمایتی که شد توانست دو خط را بازسازی و استانداردسازی کند تا از وضعیت نابسامانی که سال ها از آن رنج می برد کمی آسوده خیال شود. همچنین فدراسیون در نظر دارد تا بتواند بقیه خطوط را هم به وضعیت استاندارد برساند تا فصل جدید محیطی ایمن برای ورزشکاران مهیا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حساس بودن بزرگترین پیست خاورمیانه ما سعی کردیم خطوط بیشتری را استانداردسازی و راه اندازی کنیم و فدراسیون وظیفه دارد مدیریت نگه داری آن را برعهده بگیرد البته این کار باید با حمایت شرکت توسعه تجهیز و اداره کل تربیت بدنی استان البرز صورت بگیرد تا بتوانیم مشکلات چند سال اخیر این مجموعه بزرگ را کم کم برطرف کنیم.

رئیس فدراسیون افزود: فدراسیون اسکی به هیچ عنوان نمی خواهد خودش این مجموعه را بدست بگیرد به همین دلیل می خواهد به دوستان واجد شرایطی که بالاترین پیشنهاد را بدهند واگذار کند تا بتواند مجموعه را به استانداردهای لازم برساند. چنانچه هیچ شرکتی قبول نکرد فدراسیون مدیریت پیست را قبول خواهد کرد که با آوردن اسپانسر هزینه های آن را جبران کند.

افتخاری خاطرنشان ساخت: فدراسیون به صورت رسمی قراردادی با شرکت توسعه تجهیز نبسته که بخواهد پیست ها را در مزایده بگذارد ضمن اینکه دیگر زمانی برای این کار ندارد زیرا در پیست حدود ۲۰ سانت برف آمده است.

او گفت: پیست اسکی شمشک هم همانند دیزین مسئولیتش به فدراسیون داده شده که ما می خواهیم همانند سال گذشته این پیست را به شهرداری و شورای شهر شمشک واگذار کنیم تا انشاالله محیط ایمن برای ورزشکاران مهیا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز