اتفاقات معجزه‌واری در کهگیلویه‌ و بویراحمد رخ داده است؛

سلطانی‌فر: با وجود محدودیت‌هایی که به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا ایجاد شده، هفتصد پروژه را هدف‌گذاری کردیم/ امیدوارم با کسب سهمیه‌های خوب، حضوری مقتدرانه در المپیک توکیو داشته باشیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۱:۵۱
کد خبر: ۹۲۱۱۵۳
سلطانی‌فر: با وجود محدودیت‌هایی که به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا ایجاد شده، هفتصد پروژه را هدف‌گذاری کردیم/ امیدوارم با کسب سهمیه‌های خوب، حضوری مقتدرانه در المپیک توکیو داشته باشیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال هم با وجود محدودیت‌ هایی که به خاطر تحریم های ظالمانه آمریکا به وجود آمده، هفتصد پروژه را هدف گذاری کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: باعث خرسندی است در ایام مبارکی که مصادف با آغاز امامت منجی عالم بشریت است، توفیق پیدا کنیم در استان کهگیلویه و بویراحمد و در افتتاح و بهره برداری از 16 پروژه ورزشی در سطح استان حاضر شویم.

وی ادامه داد: در بخش زیرساخت های ورزشی، استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاقات معجزه واری رخ داده و در حال وقوع است. امروز ما در چنین منطقه ای شاهد هستیم که سالن ویژه بانوان افتتاح می شود و چندین زمین مینی‌فوتبال با چمن مصنوعی افتتاح می شود، خانه جوان در این منطقه احداث شده که به بهره برداری می رسد. در سطح شهرستان گچساران 20 پروژه دیگر در حال احداث داریم که تا یک سال آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در زمینه پروژه های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده هم در بخش سخت افزاری هم نرم افزاری که موفقیت های خوب ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی بودیم و فکر می کنم با بهره برداری از پروژه ها خبرهای خوبی را در آینده از ورزش این استان خواهیم داشت و انشالله نوجوانان دختر و پسر در رویدادهای مختلف ملی و بین المللی خواهند درخشید.

دکتر سلطانی فر در ادامه به افتتاح بیش از سیصد پروژه ورزشی در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته در حالی که هدف گذاری ما افتتاح پانصد پروژه بود، با تلاش همکارانم هفتصد پروژه به بهره برداری رسید. امسال هم با وجود محدودیت هایی که به خاطر تحریم های ظالمانه آمریکا به وجود آمده، هفتصد پروژه را هدف گذاری کردیم.

او گفت: 3 سال پیش که در این وزارت خانه خدمت خود را آغاز کردم، حدود 4 هزار پروژه نیمه تمام داشتیم و برخی پروژه ها هم در این مدت شروع شد، الان کمتر از 3 هزار پروژه نیمه تمام داریم که خداوند عنایت کرده، همکارانم زحمت کشیدند و عزیزان در دولت و مجلس کمک کردند، استانداران در همه بخش ها حامی ما بودند، نمایندگان محترم، کمیسیون فرهنگی، کمیسیون برنامه و بودجه، آقای تاجگردون که همیشه همراه بودند و حمایت های خودشان را همیشه معطوف ورزش کردند هم برای استان و شهرستانشان و هم برای کل کشور و پروژه هایی که در 10-12 سال قبل بلاتکلیف مانده بود، الان در دستور کار داریم از جمله 10 سالن سرپوشیده 5 و 6 هزار نفری در 10 مرکز استان که حدود 3 تا 4 سالن تا پایان سال افتتاح می کنیم در سنندج، شیراز و یکی از دو سالن ساری و احتمالا کرج و بقیه سالن ها را برنامه ریزی کردیم تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری برسانیم که این اتفاق بزرگ در ورزش کشور است. همچنین ده‌ها استادیوم 5 هزارنفری فوتبال را در دستور کار داریم که تا پایان امسال 7 تا 8 پروژه را تکمیل می کنیم.

سلطانی فر توضیح داد: در هر صورت در بخش عمرانی ورزش کارگاه بزرگ سازندگی توسط همکاران ما و با حمایت دولت و مجلس پیگیری می شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در ورزش قهرمانی هم دستاوردهای بسیار خوبی در رشته های مختلف داشتیم که امیدواریم در ادامه هم با کسب سهمیه های خوب در بازی های المپیک حضور مقتدرانه داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز