فرشاد صفتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید کمیته‌های فدراسیون را تشکیل دهیم/ دو ورزشکار ما به مسابقات تنیس زیر ۱۴ سال قطر اعزام شدند

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۱۱۸۹
باید کمیته‌های فدراسیون را تشکیل دهیم/ دو ورزشکار ما به مسابقات تنیس زیر ۱۴ سال قطر اعزام شدند
سرپرست دبیری فدراسیون تنیس گفت: ما باید ابتدا کمیته‌های فدراسیون را تشکیل دهیم که کمیته تیم‌های ملی شامل آن‌ها می‌شود. پس از آن تیم‌های ملی ما دوباره تشکیل می‌شوند تا فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد صفتی، سرپرست دبیر فدراسیون تنیس، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم‌های ملی بیان کرد: در حال حاضر بحث تیم ملی را نداریم، فقط دو ورزشکارمان را جهت حضور در مسابقات زیر ۱۴ سال به قطر اعزام کردیم که از طرف کنفدراسیون تنیس آسیا دعوت شده بودیم. قرار است طی جلسه‌ای کمیته تیم ملی و اعضای آن مشخص خواهد شد و پس از ارزیابی‌های لازم، تیم‌های ملی ما شروع به فعالیت خواهند کرد. در حال حاضر شخص خاصی را برای مربیگری در نظر نداریم، چون این تصمیمات یک نفری گرفته نمی‌شود و باید اعضای مختلف در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: در حال حاضر فدراسیون دست سرپرست است و باید ابتدا کمیته‌های فدراسیون را تشکیل دهیم که کمیته تیم‌های ملی شامل آن‌ها می‌شود. پس از آن تیم‌های ملی ما دوباره تشکیل می‌شوند تا فعالیت خود را آغاز کنند.

صفتی اظهار داشت: تابع سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس هستم و الان فقط می‌توانیم کمیته‌ها را تشکیل دهیم تا بتوانند برای تیم‌های ملی اثرگذار باشند. چون هنوز اعضا کمیته‌ها مشخص نشده، تیم‌های ملی فعالیت ندارند اما به محض این که تشکیل شود، تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی ما شروع به کار می‌کنند چون مسابقات آغاز سال میلادی ۲۰۲۰ ما در حال شروع شدن است.

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس در پایان گفت: با وجود این که تیم‌های ملی ما هنوز تشکیل نشدند اما دو بازیکن زیر ۱۴ سال به نمایندگی از ایران در مسابقات قطر و اندونزی حضور دارند و بازی می‌کنند. ان‌شاءالله پس از این تیم‌های ملی تنیس و ورزشکاران ما با قدرت تمرینات خود را دنبال و فعالیت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز