رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان؛

تنها نماینده ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۷:۰۸
کد خبر: ۹۲۱۲۳۷
تنها نماینده ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت
رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن سیاوش مزینی تنها نماینده باقی مانده کشورمان در این رقابت ها در مقابل حریفی از کشور فیلیپین شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان پنجشنبه شانزدهم آبان در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن علی روشنی کیا در بخش آقایان و محمود محمدی در بخش پیشکسوتان از راه یابی به مرحله بعد بازماندند و سیاوش مزینی تنها نماینده باقی مانده کشورمان پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی علیرغم تلاش هایش با نتیجه 5 بر 3 شکست را در مقابل حریف فیلیپینی پذیرفت و از دور این مسابقات کنار رفت.

تیم ملی اسنوکر کشورمان در بخش بانوان با ترکیب ارمغان حسنی، مریم ابراهیمی، سارا و پری بهاروندی، در بخش آقایان متشکل از امیر سرخوش، علی روشنی کیا، سیاوش مزینی و میلاد کاشانی و در بخش پیشکسوتان با ترکیب مجتبی سرافرازی، وحید شیرازی، محمدعلی علی پور و محمود محمدی آقاجری در این رقابت ها شرکت کرد.

به منظور قضاوت در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان منصور مقدم، حسین بیابانی و افشین دهقانی داوران بین المللی کشورمان نیز حضور دارند. رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان هفتم تا هجدهم آبان ماه به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است.

نظر شما