در رده نوجوانان؛

پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۸:۳۴
کد خبر: ۹۲۱۷۲۲
پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شد
تیم نوجوانان پرسپولیس با پیروزی در آخرین بازی خود، دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان تهران، درآستانه قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان نوجوان، با هدایت رضا جباری در بازی هفته سیزدهم برابر شهرداری قدس به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند تا دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها باشند.

نوجوانان پرسپولیس تفاضل گل مثبت 27 را ثبت کرده‌اند و به این ترتیب با یک امتیاز دیگر قهرمانی خود در این رده را مسجل کردند.  شاگردان رضا جباری، تنها تیم بدون شکست مسابقات هستند و در 13 بازی به یازده پیروزی رسیده‌اند. 36 گل زده و 9 گل خورده هم در کارنامه دارند.  امیرحسین علی خانی از پرسپولیس نیز با 17 گل زده در صدر جدول گلزنان این رده قرار گرفته است.

رضا عباسی، محمدحسین عباسی، آرمین میرابوطالبی، امین اسلامی، عرشیا مرادی ده کهنه، امین حسین علیجانی، امیر حسام آقایاری، ایلیا بختیاری، امیر رضا نوری نودهی، امیر حسین آقایی، سبحان حسین‌زاده، امیررضا فرهومند، محمد محمدی و پویا زالی نفرانی بودند که در پیروزی 3 بر صفر برابر تیم شهرداری قدس حضور داشتند. اسلامی، علی جانی و بختیاری هم گل‌های سرخ پوشان را به ثمر رساندند.

این هفته همچنین تیم نونهالان پرسپولیس هم به میدان رفت که این بازی با شکست آنها به پایان رسید. شاگردان فرامرز سلطانی برابر تیم احسان جوان کیوج که در جدول بازی‌ها پائین‌تر از سرخ پوشان قرار دارند، با یک گل شکست را پذیرا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز