بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نسل افسانه‌ای فوتبال ساحلی در تیم ملی هستند/ باید در فینال باهوش بازی کنیم/ ایران از اسپانیا سرتر است

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۵:۴۰
کد خبر: ۹۲۱۸۱۰
نسل افسانه‌ای فوتبال ساحلی در تیم ملی هستند/ باید در فینال باهوش بازی کنیم/ ایران از اسپانیا سرتر است
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران معتقد است امشب در صورت ارائه یک بازی هوشمندانه می‌توانیم قهرمان جام بین قاره‌ای شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد داداش‌زاده پیرامون بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با امارات و صعود این تیم به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای به خبرنگار برنا گفت: بسیار خوشحالم که تیم ملی با شایستگی توانست راهی فینال شود و به خودم می‌بالم روزی به عنوان مربی و سرمربی افتخار خدمت به این بازیکنان را داشتم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال و فوتبال ساحلی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ملی سالیان سال کنار هم بازی می کنند و نسل افسانه ای فوتبال ساحلی کشورمان هستم. عباس هاشم پور کاپیتان تیم من بود و امروز به عنوان سرمربی به خوبی توانسته تیم را هدایت کند، فقط امیدوارم فدراسیون همان امکانات و مسائل مالی که برای سرمربی خارجی در نظر گرفته می‌شد برای سرمربی ایرانی هم که نشان داده لیاقت بالایی دارد به کار گرفته شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیرامون بازی حساس امروز ملی پوشان ایران مقابل اسپانیا در فینال این مسابقات گفت: ضربات پنالتی بخش مهمی از فوتبال ساحلی است و وجه تمایز آن با فوتبال و امکان دارد در هر لحظه از بازی رخ بدهد و مهم مهارت زدن و گرفتن آن است. در این سال ها که ما به یک قدرت تبدیل شدیم همواره رقیب‌مان برزیل و روسیه بوده و اسپانیا تیمی است که در این یکی دو سال نتایج خوبی گرفته و با شکست روسیه هم شگفت سازی کرد و باید مقابل این تیم زیرک و باهوش بازی کنیم.

داداش زاده خاطرنشان کرد: اسپانیا تیم ما را به خوبی آنالیز کرده و ماهم باید این کار را انجام دهیم. امیدوارم احمدزاده و اکبری بتوانند بازی کنند و عنوان آقای گلی به ملی‌پوش کشورمان برسد. نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد اما معتقدم بچه های ما از اسپانیا سرتر هستند و با یک بازی هوشمند می‌توانند دوباره قهرمان جهان شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز