ایجاد شور و نشاط در جوانان از مهم ترین اهداف این مسابقات است؛

احمدی: در دهه فجر مرحله ملی جام خوشه چین برگزار خواهد شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۵:۵۰
کد خبر: ۹۲۱۸۷۳
احمدی: در دهه فجر مرحله ملی جام خوشه چین برگزار خواهد شد
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اولین دوره جام خوشه چین روستاییان کشور در مراحل مقدماتى و استانى برگزار شد و امروز هم شاهد برگزارى مرحله منطقه اى این جشنواره روستایى هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نخستین دوره جام خوشه چین منطقه یک کشور به میزبانی استان البرز گفت: هفته آینده میزبان جام خوشه چین در سطح ملى مشخص خواهد شد.

وی افزود: اولین دوره جام خوشه چین روستاییان کشور در مراحل مقدماتى و استانى برگزار شد و امروز هم شاهد برگزارى مرحله منطقه اى این جشنواره روستایى هستیم و پس از اتمام این مرحله در دهه فجر مرحله ملى را برگزار خواهیم کرد. ایجاد شور و نشاط در جوانان از مهم ترین اهداف این مسابقات است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد: ایجاد شور و نشاط و تقویت ورزش روستایى که همواره تاثیر بسیارى را در این زمینه دارد از مهم ترین دلایل و اهداف وزارت ورزش و جوانان در برگزارى این مسابقات به شمار مى رود، جام خوشه چین در ٧ رشته ورزشى بومى محلى و رشته هاى مورد علاقه جوانان روستایى و عشایرى برگزار مى شود.

احمدی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا با توسعه و تهیه برنامه هایى نوین در ورزش روستایى بتواند شرایط را براى فعالیت بیشتر و حرفه اى تر ورزشکاران روستایى فراهم کند وشعار ما برای توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش روستایی "پیش به سوی ایران فعال است".

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز