مهدی دینورزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شکست برابر بحرین اتفاقی بود/ بازی در عراق برای ملی‌پوشان مشکلات روحی ایجاد می‌کرد/ به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۵:۴۴
کد خبر: ۹۲۲۰۱۷
شکست برابر بحرین اتفاقی بود/ بازی در عراق برای ملی‌پوشان مشکلات روحی ایجاد می‌کرد/ به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران از این گروه به عنوان تیم نخست صعود خواهد کرد و این موضوع تازه و جدیدی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی دینورزاده، بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران، درباره دیدار ایران و عراق در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه کشور عراق شرایط نرمالی نداشت و طبق تصمیم فیفا بازی به کشور دیگری افتاد که این موضوع به نفع تیم ملی است. اگر بازی در عراق بود به لحاظ روحی و روانی برای تیم ما مشکلاتی مانند بازی ذوب‌ آهن پیش می‌آمد و بحث میزبانی کمک کننده خواهد بود.

او در ادامه افزود: برای رفتن به جام جهانی ما مثل همیشه در گروه مقدماتی چالش داریم. البته بازی بحرین را باید فاکتور گرفت، به نظرم بازیکنان در آن دیدار خودشان نبودند اما بازیکنان در این دیدار می‌توانند با شرایط خوبی که دارند نتیجه ایده‌آلی هم کسب کنند و باید ملی‌پوشان بدانند تا لحظه آخر پرتحرک و پرتوان باید بازی کنند.

بازیکن پیشین تیم پاس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به رفت و برگشت بودن مسابقات اظهار داشت: بی‌تردید در بازی برگشت مقابل بحرین با نتیجه خوبی بازی را می‌بریم. یک اتفاق پیش آمده و دیدار رفت با بحرین تکرار نخواهد شد.

مربی و کارشناس فوتبال کشورمان پیرامون پیش‌بینی از نتیجه بازی تصریح کرد: عراق را می توانیم شکست دهیم. البته باید درباره روش جدید بازی کردن تیم ملی نگاه‌مان به آینده و رو به جلو باشد. ما در سال‌های گذشته به‌روی مسائل دفاعی خوب کار کردیم و حالا می‌توانیم با استفاده از پتانسیل‌های بازیکنان به فکر پیشرفت در فاز حمله باشیم. ما بازیکنان خوبی داریم می‌توانیم به آینده این تیم  امیدوار باشیم، ایران از گروه به عنوان تیم نخست صعود خواهد کرد و این موضوع تازه و جدیدی نیست. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با این برد مردم خوشحال شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز