حسین کعبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه تیم‌ها در قاره آسیا مقابل ایران انگیزه دارند/ ویلموتس مربی باشخصیتی است/ میزبانی اردن به سود عراق است/ بحرین را در اخلاق و فوتبال می‌بریم

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۵:۲۷:۵۲
کد خبر: ۹۲۲۰۲۱
همه تیم‌ها در قاره آسیا مقابل ایران انگیزه دارند/ ویلموتس مربی باشخصیتی است/ میزبانی اردن به سود عراق است/ بحرین را در اخلاق و فوتبال می‌بریم
ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران گفت: تیم ایران در صدر رنکینگ تیم‌های آسیایی است و همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کعبی، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل عراق به خبرنگار برنا گفت: تیم ایران در صدر رنکینگ تیم‌های آسیایی است و همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند و با تمام توان بازی می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه آنقدر بازیکن خوب داریم که بتوانند تیم را در شرایط سخت کمک کنند، عراق تیم تاکتیکی، فیزیکی و سخت‌کوشی است، آنها بازیکنان جوان و دونده‌ای دارند و بازی ساده‌ای نخواهیم داشت اما توان برد در این بازی را داریم.

ملی‌پوش فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان درباره میزبانی در کشور ثالث اظهار داشت: عراق شباهت‌هایی به ما دارد و آن هم این است که هوادار و طرفدار در همه جا دارند. اردن هم کشوری است که عراقی‌های زیادی دارد و شک نکنید طرفداران بی شماری برای دیدن این بازی به ورزشگاه می‌روند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه با اشاره به شخصیت ویلموتس گفت: از شخصیت ویلموتس بسیار خوشم می‌آید. او و هاشمیان هر دو مربیان با شخصیت و با فرهنگی هستند. برعکس خیلی‌ها نمی‌آیند 8 سال اعصاب ما را خرد کنند و پول‌مان را هم بگیرند و حاشیه به پا کنند. او برای کار کردن به ایران آمده و باید از او حمایت کنیم. از این مربی می‌توان خیلی یاد گرفت و تصمیم دارم خودم برای این مهم سر تمرین تیم ملی بروم.

کعبی در پایان با اشاره به بازی با بحرین عنوان کرد: شک نکنید در ورزشگاه آزادی آنها را در اخلاق و فوتبال شکست می‌دهیم. وقتی سرود ملی این کشور پخش شد و بعد از آن 100 هزار هوادار کف زدند آنها می‌فهمند فرهنگ غنی مردم ایران چقدر است و با برد در زمین کار را تمام می‌کنیم. بازی رفت هم یک اتفاق بود که نباید به آن فکر کرد. ملت با فرهنگ و تمدنی هستیم و فکر نمی‌کنم یک باخت بسیار اتفاقی برای مردم و بازیکنان مهم باشد. ان‌شاءالله با برد عراق در جدول دوباره جایگاه خوبی بدست می‌آوریم و می‌توانیم در نهایت از این گروه به عنوان تیم نخست صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز