جمشید تقی‌زاده؛

مردم دولت را در بازسازی مناطق زلزله‌زده یاری کنند

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۲۶۱۰
مردم دولت را در بازسازی مناطق زلزله‌زده یاری کنند
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم باید دولت را در بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی یاری کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید تقی زاده روز یکشنبه در بازدید از روستای زلزله زده بالسین شهرستان میانه با بیان اینکه جامعه ورزش کشور یکی از وظایف خود را کمک به مردم می داند، افزود: کمک های ویژه ای از سوی قهرمانان ورزشی، تیم های ملی و فدراسیون های مختلف ورزشی در اختیار فرمانداری شهرستان میانه برای توزیع در بین زلزله زدگان قرار خواهد گرفت.

وی از خدمات رسانی به موقع مسئولین استانی و شهرستانی به مردم مناطق زلزله زده شهرستان میانه قدردانی کرد و اظهار داشت: تمامی تلاش های چند روز اخیر از افزایش گشت های انتظامی، استقرار پایگاه های انتظامی ثابت و موقت برای تامین امنیت مردم، برآورد میزان خسارت به منازل از سوی بنیاد مسکن، برآورد خسارت به واحدهای دامی، دام های سبک و سنگین و واحدهای مرتبط با کشاورزی از سوی جهاد کشاورزی، تلاش برای اسکان اضطراری و موقت در چادرها و کانکس ها و تهیه اقلام غذایی یک ماهه نشان از همت مسئولین برای تامین رفاه، آسایش و امنیت مردم دارد.

وی از مردم درخواست کرد تا با مشارکت خود و بهره گیری از تسهیلات بلاعوض و کم بهره در بازسازی مناطق آسیب دیده به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان، دولت را یاری کنند.

تقی زاده ادامه داد: تمام تلاش خود را در مرکز برای رفع مشکلات مردم در اسرع وقت به کار خواهیم گرفت تا مردم صبور و فرهیخته شهرستان میانه به آرامش قبل از این حادثه برگردند.

وی بر ضرورت پیگیری جهت تهیه و ارسال کانکس های موردنیاز منطقه به جهت برودت هوا تاکید کرد و افزود: باید با اتحاد، همدلی و تعامل به کاهش آلام خسارت دیدگان کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز