گلزن دربی فیزیوتراپی کرد؛

چیپ سیدجلال در روز جشن تولد علیپور

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰:۲۲
کد خبر: ۹۲۲۹۳۹
چیپ سیدجلال در روز جشن تولد علیپور
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور بازیکنان این تیم و در غیاب ملی‌پوشان انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی و در غیاب ملی‌پوشان این تیم برگزار شد.این تمرین  پس از حضور گابریل کالدرون در جمع خبرنگاران و پاسخ به سوال‌های آنها از ساعت یازده در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان پس از 25 دقیقه وارد زمین فوتبال شدند و کار روی چمن، با پاسکاری‌های کوتاه و بلند آغاز شد.

پس از آن، بازیکنان در چهار گروه به عبور سریع از موانع و سپس شوتزنی پرداختند، اتفاق جالب این بخش این بود که سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌پوشان یک ضربه چیپ به سمت دروازه زد که این توپ پس از برخورد با تیر دروازه وارد گل شد. در حالیکه  دروازه‌بان‌ها به سالن بدنسازی نرفتند و  تمرین‌های اختصاصی خود را زیر نظر محسن سیدی انجام می‌دادند.

پس از این مرحله، کالدرون بازیکنان را به چهار تیم تقسیم کرد تا در قالب دو گروه در نیمه زمین، همزمان دو بازی فوتبال را انجام دهند. یک گروه زیر نظر او و گروه دیگر زیر نظر خوآگین و باقری بودند.

در تمرین امروز کمال کامیابی‌نیا در تمام مراحل تمرین حاضر بود. او که پیش از این تمرینات اختصاصی داشت، امروز حتی در فوتبال تمرینی هم حاضر بود. البته احتیاط چاشنی کار او بود و هم تیمی‌ها هم مراقب کمال بودند.پس از دعوت مهدی ترابی به تیم ملی یک بازیکن دیگر از پایه‌های پرسپولیس به تمرین این تیم اضافه شد.

در پایان تمرین امروز، علی علیپور هم سالروز تولد خود را با هم تیمی‌هایش و تدارک آنها جشن گرفت. مهدی عبدی گلزن دربی هم امروز بعد از مدتی که در تمرین بود به صورت اختصاصی با فیزیوتراپ تیم کار کرد. حدود 100 تماشاگر تمرین بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز