محمدرضا دامغانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های لیگ برتری فاصله زیادی از یکدیگر ندارند/ فشردگی بیش از حد مسابقات به والیبال ضربه می‌زند

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۹۲۳۰۶۴
تیم‌های لیگ برتری فاصله زیادی از یکدیگر ندارند/ فشردگی بیش از حد مسابقات به والیبال ضربه می‌زند
سرمربی تیم فولاد سیرجان گفت: موضوعی که در حال حاضر می‌تواند به کیفیت لیگ والیبال ضربه بزند، فشردگی بیش از حد برنامه مسابقات است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا دامغانی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان، درباره کیفیت لیگ برتر در فصل جدید رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: امسال یک لیگ متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته داریم چراکه هم اکثر تیم‌ها از نظر آمادگی در یک سطح هستند و هم تعدادی از لژیونرها به لیگ بازگشتند و همین موضوع باعث شده دوباره تماشاگران بیشتری در سالن مسابقات حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: اگر نتایج مسابقات را در چند هفته سپری شده دنبال کرده باشید شاهد نوسانات تمام تیم‌ها خواهید بود. امسال شاهد پیروزی تیم‌هایی هستیم که شاید قبل از شروع بازی هیچ کارشناسی روی برد آن‌ها نظری نداشته باشد و این نشان می‌دهد که چقدر رقابت‌ها سخت و نزدیک به هم است و در کنارش همه تیم‌ها با برنامه وارد لیگ شدند.

دامغانی افزود: تنها موضوعی که در حال حاضر به نظرم می‌تواند به کیفیت لیگ ضربه بزند، فشردگی بیش از حد برنامه مسابقات است چرا که هر هفته دو بازی برگزار می‌شود. این بحث علاوه بر خستگی و آسیب دیدگی بازیکنان از نظر مالی هم برای برخی تیم‌ها مشکل ساز است ولی چاره ای نیست و باید با این روند بسازیم.

سرمربی فولاد سیرجان در پایان درمورد وضعیت این تیم در چند هفته سپری شده نیز گفت: تیم را از روز اول خوب بستیم هرچند که هنوز بردی کسب نکردیم ولی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. متاسفانه در این دیدارها ما بازیکن کلیدی مانند مهدوی را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم، قطعا حضور این بازیکن خیلی مهم است ولی طبق گفته پزشک تیم مهدوی از نیم فصل دوم می‌تواند ما را همراهی کند. همچنین ما متاسفانه فرهادی و رنجبر را هم به دلیل مصدومیت در بازی با پیام از دست دادیم، در حالی که پنج هفته دشوار را پیش رو داریم. امیدوارم هرچه زودتر بازیکنان به جمع ما اضافه شوند و بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز