تیمور غیاثی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صحبت از دوومیدانی باعث شرمندگی‌ام است/ با کیهانی افتخارات‌مان را از دست دادیم/ حدادی می‌تواند در المپیک مدال بگیرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۲۳۱۱۰
صحبت از دوومیدانی باعث شرمندگی‌ام است/ با کیهانی افتخارات‌مان را از دست دادیم/ حدادی  می‌تواند در المپیک مدال بگیرد
پیشکسوت دوومیدانی کشور گفت: از زمان حضور کیهانی در فدراسیون یکی یکی افتخارات‌مان را از دست دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی، درباره شرایط این رشته در سال قبل از المپیک 2020 در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: وقتی می‌خواهم در مورد این روزهای این رشته حرفی بزنم خودم احساس شرمندگی می‌کنم. دوومیدانی ما در سال‌های خیلی گذشته بسیار شکوفا بود اما متاسفانه از زمان حضور کیهانی در فدراسیون یکی یکی افتخارات‌مان را از دست دادیم. ما در قهرمانی جهان چه کاری کردیم؟! احسان حدادی که ملی‌پوش المپیکی ماست و مدال المپیک هم دارد مقامی بهتر از هفتمی را کسب نکرد.

او اضافه کرد: بازخورد جامعه دوومیدانی را در این سال‌ها مشاهده کنید. متاسفانه مدیریت خیلی ضعیف بود طوری که باعث شد همه قهرمانان از پیشکسوت گرفته تا جوان از این رشته دل زده شدند. کیهانی خود محور بود و فقط برای خودش تلاش می‌کرد. امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و یک  مدیر لایق  برای این رشته روی کار بیاید. در این مدت هم فدراسیون با سرپرستی ایرج عرب اداره می‌شود که ما در این مدت چند جلسه باهم داشتیم تا قهرمانان و مربیانی که در این سال‌ها  از این رشته فاصله گرفته بودند را دوباره با دوومیدانی آشتی دهیم.

پیشکسوت دوومیدانی درخصوص شانس کسب سهمیه در این رشته نیز توضیح داد: تا به امروز دو سهمیه به دست آمده و من پیش‌بینی می‌کنم شاید بتوانیم دو سهمیه دیگر هم کسب کنیم هرچند که خیلی دشوار است اما همین جا هم اعلام می‌کنم اگر حدادی در آرامش تمرین کند بدون تردید در المپیک توکیو روی سکو خواهد بود و صاحب مدال می شود.

غیاثی درمورد برنامه آئین تجلیل از پیشکسوتان گفت: مراسم بزرگی بود و افتخار می‌کنم که اینجا حضور داشتم و تشکر می‌کنم از دست اندرکاران این برنامه که چنین نشست‌هایی را تدارک می‌بینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز