علی اصغر یوسف‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجلس از قانون حق پخش دفاع می‌‎کند/ به برد تیم ملی خوش‌بین هستم/ فوتبال‌ ساحلی کار بزرگی انجام داد

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۹۲۳۱۲۴
مجلس از قانون حق پخش دفاع می‌‎کند/ به برد تیم ملی خوش‌بین هستم/ فوتبال‌ ساحلی کار بزرگی انجام داد
عضو هیات رئیسه مجلس از استقبال مجلس در اجرای قانون حق پخش خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی‌اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس فراکسیون ورزش، درباره قهرمانی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای به خبرنگار برنا گفت: البته موفق نشدم تمام بازی‌های تیم را پیگیری کنم اما پیگیر نتایج بودم و دقایقی از دیدار فینال و نیمه نهایی را نیز دیدم. اهتزاز پرچم ایران مایه فخر و مباهات ملی است که موجب خوشحالی مردم هم می‌شود و نه تنها فوتبالیست‌ها بلکه سایر قهرمانان بدانند، شاد کردن مردم بسیار ارزشمند است. بنده این موفقیت را تبریک می‌گویم، به ویژه اینکه با کادرفنی تمام ایرانی بدست آمد و نشان می‌دهد می‌توانیم به تجربه و دانش مربیان اعتماد کرد. فوتبال ساحلی با قهرمانی و شاد کردن مردم  کار بزرگی انجام داد و امیدوارم فدراسیون به این رشته و مسائل مالی بازیکنان آن هم توجه ویژه ای داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پیرامون این سوال که نظر و پیش‌بینی او از بازی با عراق چیست؟ اظهار داشت: زیبایی فوتبال به قابل پیش بینی نبودن آن است. مشکلاتی وجود داشت که با پیگیری وزارت ورزش وجوانان حل شد، بنده فکر می کنم بازیکنان ما اگرچه هنوز به طور کامل با طرز فکر سرمربی بلژیکی آشنا نشده‌اند اما هماهنگی بازیکنان باهم و آشنایی با شرایط یکدیگر یکی از نقاط قوت تیم ملی است. به شخصه به برد تیم ملی کشورمان خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم، تمرکز و مباحث روحی روانی نیز در این دیدار تاثیرگذار باشد.

نایب رئیس فراکسیون پیرامون موضوع حق پخش و انتظارات در این باره نیز گفت: ما در مجلس خوشبختانه بحث حق پخش را به صورت قانونی تصویب کردیم و طبیعی است که از اجرای آن استقبال و حمایت کنیم. راهکارهای مختلفی درباره اجرای این مهم وجود دارد، فراکسیون ورزش از لوایح دولت هم که توسط وزارت ورزش و جوانان در چارچوب بودجه کل کشور تهیه و ارائه می شود استقبال می‌کند.

یوسف‌نژاد درباره این موضوع که حضور اسپانسر در ورزش به دلیل عدم قوانین تشویقی کمرنگ‌تر از گذشته شده، عنوان کرد: قوانینی که در این زمینه باید ایجاد شود نیز اگر از طریق دولت ارائه شود بهتر است. دلیل آن هم این است که ساز و کار اقتصادی کشور را دولت اجرا می‌کند و مطمئن باشید فراکسیون ورزش این لوایح را با جدیت پیگیری می‌کند. اعتقاد من بر این است که ابزارهای تشویقی و حمایتی برای حوزه ورزش باید منجر به ترمیم و یا حتی بازسازی صحیح ساختار ورزش حرفه ای کشور و در برگیرنده ورزش همگانی نیز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز