تمرین تیم ملی برگزار شد؛

صحبتهای مربی پرسپولیس با ملی پوشان قبل از تمرین تیم ملی

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۹:۳۸
کد خبر: ۹۲۳۱۴۲
صحبتهای مربی پرسپولیس با ملی پوشان قبل از تمرین تیم ملی
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵.۳۰ امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیش از شروع تمرین، کریم باقری مربی پرسپولیس در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال حاضر شد و برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. در حاشیه‌ صحبت‌های باقری، ویلموتس ملی‌پوشان را با شرایط بازی روز پنجشنبه آشنا کرده و ضمن تشکر از کریم باقری، از بازیکنان خواست با تمرکز کافی به مسابقه با عراق فکر کنند.

وحید شمسایی آقای گل جهان  نیز در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و برای دقایقی با ملی‌پوشان صحبت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

 میلاد محمدی،سردار آزمون،‌ علی قلی‌زاده و مهدی طارمی نیز با لباس‌های متفاوت از سایرین در محل تمرین حاضر شده و به محض آغاز کارهای تاکتیکی به ساختمان پک رفتند. آزمون و مهدی طارمی با مجوز ویلموتس به ساختمان پک رفت.امید ابراهیمی کنار سایر ملی‌پوشان حضور داشت ولی پس از 20 دقیقه تمرین، راهی ساختمان پک شد و در فوتبال درون تیمی شرکت نکرد.

 تمرین تاکتیکی تیم ملی در شرایطی برگزار شد که تمام همکاران ویلموتس در زمین شماره 2 حضور داشتند و برنامه‌های فنی را اجرا کردند. بازیکنان بعد از گرم کردن و انجام برنامه‌های سرعتی، در قالب دو تیم سبز و آبی فوتبال درون تیمی بازی کردند.

 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق روز پنجشنبه در عمان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز