در صورت بازی دادن جونیور صورت می‌گیرد؛

کار عجیبی که کالدرون مقابل نفتی‌ها می‌خواهد انجام دهد+ عکس

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۹۲۳۱۷۲
کار عجیبی که کالدرون مقابل نفتی‌ها می‌خواهد انجام دهد+ عکس
سرمربی سرخ‌ها در تمرین پرسپولیس جملاتی را درباره مهاجم برزیلی به کار برد که تعجب برخی را برانگیخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه، اول آذرماه در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان است. شاگردان گابریل کالدرون که اکنون با کسب 19 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند برای از بین بردن رکورد 10بازی شکست‌ناپذیری تیم مهدی تارتار کار سختی پیش‌رو دارند، چراکه نفتی‌ها تاکنون مقابل هیچ یک از تیم‌های مدعی لیگ یعنی سپاهان، شهرخودرو، استقلال و تراکتور نباخته و هر 4 تیم را با تساوی متوقف کرده‌اند. به همین دلیل اکنون 14 امتیاز بوده و تیم هشتم لیگ هستند.

خط حمله پرسپولیس تاکنون در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی نداشته و ضعف بازیکنانی مانند علیپور و البته جونیور انتقاد‌های زیادی را به همراه داشته است.

104

اما کالدرون در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره اینکه آیا جونیور را به صورت کلی از برنامه‌هایش خارج کرده است، گفت: جونیور هنوز عضوی از تیم است و شاید بتوانم از او در بازی‌ها استفاده کنم و این موضوع به تمرینات بستگی دارد. ما هیچ بازیکنی را رد نمی‌کنیم و همه را مدنظر داریم. اگر دیدید که جونیور بار دیگر بازی می‌کند به این معناست که در طول هفته خوب تمرین کرده و بازی می‌کند.

با این تفاسیر اگر مهاجم 24 ساله در تمرینات پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی داشته باشد با نظر کالدرون در این دیدار به میدان می‌رود و این بی‌تردید یک سورپرایز برای هواداران از نوع منفی می‌تواند باشد چراکه بسیار بعید است براندائو بتواند در این بازی خودی نشان دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز