عباس هاشم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اسپانیا را در یک بازی تهاجمی مغلوب کردیم/ تاج نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی دارد/ دیدار مقابل میزبان کار دشواری بود

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۸:۳۲
کد خبر: ۹۲۳۲۱۱
اسپانیا را در یک بازی تهاجمی مغلوب کردیم/ تاج نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی دارد/ دیدار مقابل میزبان کار دشواری بود
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در مرحله نهایی مقابل اسپانیا قرار گرفتیم که یکی از تیم‌های قدرتمند در جهان است و ما توانستیم آن‌ها را با یک فوتبال زیبا و بازی تهاجمی قوی مغلوب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام بین قاره‌ای طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: بازی‌های بین قاره‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام جهان نگاه ویژه‌ای به این رویداد بزرگ و مهم دارند. در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم و توانستیم برای بار سوم قهرمانی خود را تکرار کنیم، این اتفاق بزرگ را به تک‌تک بازیکنان و مردم تبریک می‌گویم. شرایط مسابقات خیلی خوب بود و بازیکنان از ابتدا رقابت‌ها را قوی آغاز کردند.

وی افزود: متاسفانه در بازی دوم محمد احمدزاده و در بازی سوم امیرحسین اکبری را نداشتیم چون احمدزاده دچار یک آنفولانزای شدید شد و همچنین اکبری مصدومیت داشت. با این وجود بچه‌ها به خوبی جواب اعتماد ما را دادند و در غیاب این بازیکنان بازی خوبی را ارائه کردند.

هاشم‌پور اظهار داشت: سه بازی بسیار سخت مقابل مصر، مکزیک و روسیه که توانستیم با آن نظم خاص تیم‌های حریف را شکست دهیم. یک بازی بسیار دشوار با امارات در خود این کشور داشتیم که مقابله با میزبان واقعا کار آسانی نیست اما توانستیم با هماهنگی عالی به زمین برویم. بازیکنان جوان تیم در کنار بچه‌های باسابقه و باتجربه عالی کار کردند و با شرایط مطلوبی راهی فینال شدیم. در مرحله نهایی مقابل اسپانیا قرار گرفتیم که یکی از تیم‌های قدرتمند در جهان است و توانستیم آن‌ها را با یک فوتبال زیبا و بازی تهاجمی قوی مغلوب کنیم و مدال طلا و کاپ قهرمانی را به کشور عزیزمان بیاوریم و در نهایت پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران را در امارات به اهتزاز دربیاوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان گفت: من حدود 7 سال کنار مربیان بزرگی مانند مارکو کار کردم، در دورانی که بازیکن بودم فرشاد فلاحت‌زاده من را از تیم صنعت نفت آبادان به فوتبال ساحلی آورد، کنار مارکو و فرشاد چیزهای زیادی یاد گرفتم. به خودم اعتماد داشتم و می‌دانستم کنار بچه‌ها می‌توانم نتایج خوبی کسب کنیم. خداراشکر پیش از این رقابت‌ها هم اردوهای عالی برگزار کردیم و باید بگویم که تاج نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی دارد و ما را تنها نمی‌گذارد. ان‌شاءالله شرایط همینطور مهیا باشد تا بتوانیم در ادوار بعدی نتایج مطلوبی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز