گلنوش سبقت‌الهی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

المپیک توکیو را با اختلاف ناچیز از دست دادم/ دنیای ورزش برای من هنوز تمام نشده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۷:۵۹
کد خبر: ۹۲۳۴۶۸
المپیک توکیو را با اختلاف ناچیز از دست دادم/ دنیای ورزش برای من هنوز تمام نشده است
نخستین بانوی المپیکی ایران در رشته تپانچه گفت: من 4 بار تا نزدیک سهمیه المپیک رفتم در سه مسابقه کاپ جهانی فینالیست شدم، هر بار با اختلاف بسیار ناچیز سهمیه المپیک توکیو را از دست دادم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی تیراندازی ایران با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قطر و آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو موفق شد با کسب 4 سهمیه دیگر و در مجموع 6 سهمیه راهی این رویداد بزرگ شود. باتوجه به این که رنکینگ جهانی از طرف فدراسیون اعلام نشده است، برخی از ورزشکاران ما هنوز شانس حضور در المپیک را دارند.

گلنوش سبقت‌الهی که برای نخستین بار در بخش تپانچه سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2016 ریو را به دست آورده بود و این بار از کسب سهمیه بازماند، طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا را پشت سر گذاشتیم اما بر اساس رنکینگ جهانی می‌توانم بگویم هم هنوز شانس دارم و هم یک جورهایی المپیک توکیو را از دست دادم.

وی افزود: من هنوز رنکینگ بالایی دارم و به همین دلیل امکان کسب سهمیه برای من وجود ندارد اما به هرحال 4 مرحله کاپ‌جهانی دیگر در پیش داریم و در این رقابت‌ها ممکن است اتفاقات بسیار متفاوتی بیفتد، حتی یک نفر از رنکینگ پایین که سهمیه هم ندارد بتواند صعود کند. فعلا نمی‌توانم بگویم که چه اتفاقی می‌افتد اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بار دیگر سهمیه المپیک را بگیرم.

سبقت‌الهی اظهار داشت: من 4 بار تا نزدیک سهمیه المپیک رفتم در سه مسابقه کاپ جهانی فینالیست شدم، هر بار با اختلاف بسیار ناچیز سهمیه المپیک توکیو را از دست دادم. در رقابت‌های قهرمانی آسیا دوحه قطر هم حتی نفر بالایی من در جدول سهمیه گرفت اما بر اساس امتیاز 10 مرکز نتوانستم به آن دست پیدا کنم. اختلاف بسیار ناچیز بود و حتی با اختلاف امتیاز و نمره هم نباختم.

نخستین بانوی المپیکی ایران در رشته تپانچه در پایان گفت: به هر حال من یک مسابقه را از دست دادم که رقابت بسیار مهم و بزرگی مانند المپیک بود، اما دنیای ورزش برای من تمام نشده و مسابقات دیگری نیز پیش رو دارم، می‌توانم در آن‌ها شرکت کنم و باز هم برای قهرمانی بجنگم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز